Strålande sol :)

Heelt underbart väder !!! Skööönt :) En solbränna hade inte suttit fel nu *s* Så man vågade visa benen bland folk menar jag :S

Gårdagens drömmade om giftemål har svalnat och alla arga känslor ang 2 fd "vänner" har oxå lagt sig. Känslosam dag på alla sätt och vis igår kanske ??? *s* Nä, gifta mig kommer jag göra, när allt är helt rätt och allt känns perfekt :)
Och att ödlsa tid på att ens tänka arga tankar om människor som beter sig så illa är ju inte så smart kanske ?? Ingen mer energi på idioter.......
BRING IT ON ;)

Idag tog vi belutet... Jag och Jimmi diskuterade och bestämde att Cornelia ska börja på Färlöv igen !!!! Känns skönt, lungt och bra !!! Äntligen ska hon få må bra igen !!! Äntligen ska jag få sova om nätterna utan att ha ångest över detta !!! Lite tidigare mornar blir det ju, men soo ?? Hon trivs där och det är hon värd :)
Hade ett bra möte med rektorn och hon var väldigt bra och förstående :) Känns skönt att lämna Cornelias klass med en bra kontakt med henne !!! Aldrig mer den enkel spåriga lärarinnan igen till NÅGON av mina barn !!! Bara henns ord och tycke som är rätt !! Fy för sådana människor !!!!

Fick in 3 företag idag som vi ska ut och räkna på :) Känns bra !!! Lite nytta är jag till dom få gånger jag hinner jobba ;) Fick in 3 andra företag för 2 veckorsedan...... :)
Imorgon ska vi och räkna på en skola och på torsdag på ett annat företag. Nästa tisdag ska vi till 2 andra företag i H-holm... Kuliga 2 veckor blir detta :)

Har lämnat in deklarationen idag... hmm... inte lätt det där med K5 och skit som ska fyllas i när man sålt hus !!! Dom LÄR ju höra av sig och undra hur jag tänkte när jag lämnade in ett kopierat papper istället för att fylla i rätt blankett *haha* För att inte snacka om saken att jag förmodligen glömde skriva under !! Jag är sanslöst förvirrad och snurrig !!

Spenderade 2 timmar hos Zandra och passade hennes barn när hos var iväg. Söööta lilla Ludde :) Min lilla bebis det !!!!! *gullgull* Konstigt vad man uppskattar andras små ungar sålänge man själv inte har någon ;)

Hittade en bild på K-bladet från EMD konserten som vi var på :) Slänger in den här, nu när jag lärt mig hur man gör !!!
image3

Ner ni dom ??? Där i hörnan *s* Söta ungar !!!! Ååhhhh va dom var glada och så skulle dom ALDRIG tvätta sina händer ............ killarna ( Erik, Mattias; Danny) RÖRDE DOM !!!!!!!!!! IIIihhhhhhhh !!!!!
Kan väl ärligt erkänna att jag nog inte heller tvättat mig om Erik rört min hand ;) *s*

Ska lägg mig och slumra en stund...... jätte trött !!!




Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är nog Luddes favo.. Detta tjat om MIIA :)

2008-05-06 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0