I väntan på att få lägga mig

så babblar jag lite här.

Läste din komentar Emma..... ska kanske ta å köra på det då??  Jag själv älskar ju deras produkter...
Ska gå till deras sida när jag kryper ner i sängen :)

Mmm... Idag så bestämde Sabina att om jag inte gått ner 5 kg till den 20de (var det va?) december så hjälper hennes mamma inte mig med en beställning som jag vill ha hjälp med.
Så idag 67 kg, då 62 kg. Jäklar, nu gäller det !!
Tack snälla du, som får mig taggad ;)

Usch, jag är finnig, trött, flottig och känner mig allmänt vidrig. Måste börja sola, täna och ta TAG i mig nu...... MÅSTE. Jag förfaller..... Börjar undra om min älskade höst har vänt mig ryggen ?? Att den årstiden jag alltid sett som min favortit har gjort mig deppig ?? Jag ÄR ju hösten !! Allt mysigt regn, det sköna mörkret och alla tjocka mysiga kläder man får ha på sig. Å färgerna !! MINA färger.... mossgrönt, mörkbrunt, svart, mörklila :) Löööv it :)
Men varför är jag såhär sunkig då ?? Jag har alltid blommat på hösten ju !


Maskinen klar...... dax för kvälls bestyr och sen sängen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hojhoj, hoppas allt är bra. Du kan väl ringa mig eller maila mig Mia i denna eller nästa v, när du har tid? Så ska jag berätta mer vad det innebär att jobba som konsult och vad du behöver göra. Du behöver prova hudvården åtminstone, innan du blir konsult. Sen kan jag hjälpa dig med 3 övningsklasser. Fixar du folket, max 4 st per klass, så hjälper jag dig hålla i klasserna och hela förtjänsten går till dig. På så vis får du snabbt ihop till din startväska du behöver o kan komma igång snabbt med din business :-)

Som sagt, hör av dig.

Kram kram o ha en skön helg

2008-11-07 @ 10:58:48
Postat av: annaoco

Vad är det för tabletter du käkat för att gå ner i vikt? Du fixar säkert de sista kilona också!

2008-11-09 @ 08:48:36
URL: http://annaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0