*jätte många svärord*

Igår... så gick jag med min mobil, runt i lägenheten och letade efter laddaren, eftersom den va slut på batteri. Någon snorvalp hade tagit den ifrån sin plats (brevid min säng) å jag hittade den inte. Orkade inte bry mig något nämnvärt utan fortsatte med att möblera om i massor av rum, tvättade å fyllde på tvättberget "sven-arne" (ren tvätt, så ni vet). När det var sussetajm så hittade jag inte mobilen. Den arbetar nämligen som väckar klocka hos oss. Fick ställa Mogges lur....
Gick upp kl 05.30 för att fortsätta leta.........har inte hittat den än. Efter som det inte fanns/finns batteri på den så kan jag ju inte ringa till den och på så vis hitta den.
Kan inte ringa alls... för hem telefonen har förmodligen fått sig en smäll av någon.... man kan ringa till den, men man kan inte svara i den. Det klickar som om man svarar, men den bara fortsätter ringa....... Ringa ifrån den går inte heller...... samma sak där.

Ja, så jag tänkte sätta mig å deppa framför tvn..... tro fan att parabolen blåst ur kurs ( eller va den nu har blåst) så jag får inte in kanalerna !!!!!!!!

Å för att avrunda allt på ett bra sätt så hade någon (Mogge) inte stängt fönstret i "fin rummet" ordentligt. Så ett buddah huvud och en snygg hög kruka, två mindre grå på fat, låg i bitar på golvet när jag kom hem. Fönstret har ju klart blåst upp i dagens orkaner....
Fast jag är inte JÄTTE ledsen över det.... för EKO har nya fina krukor som jag är sugen på ;)
Även om dessa var ganska nya.. så lite svider det.

Mmm... så nu ska jag brottas med "sven-arne" (tvätthögen) i någon timme å hoppas på att det var där jag la luren.

Lina- ge hit numret till dina spå damer !! Jag behöver veta vart den är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0