Jisses amalia

Hur många gånger kan man köra fel väg på en och samma resa ??
Sista pissepausen tog priset !! Vi körde av motorvägen för att Caroline (Lottas kompis) skulle kissa (för femhudra femtioelfte gången). 4 totalförvirrade brudar i en å samma bil hittar inte rätt väg igen. Vi körde under en bro si sådär 4 gånger. Vände på parkeringen,där lastbilschaffisarna hade rotat sig för natten, 2 gånger... Å detta var verkligen mitt ute i ingenstans !! Men nnu har vi iaf sett utsidan av "Gille" fabriken riktigt ordentligt !!
Nästa gång jag åker till Ullares så ska jag ha GPS med mig. Ja tacka gudarna för Lottas andra vän, Bullen, som guidade oss genom varenda felkörning !! Å vilket tålamod han hade... för jag ljuger INTE, vi var vilse mer än vi viste vart vi var.
Vi hade riktigt kul !!! En lyckad dag i Ullareda !!

Jag shopade ganska mycket julklappar. Födelsedags presenter till Mickan blev det oxå. Kläder i mängder till Oliver, lite till Alex, Mickan å Isacc. Nästan inget alls till Flisan å Cornelia. En blus å en skjorta till mig...... Håsor, 12 st till Mogge.
Ja, så massa kalas saker till Mickans kalas !!

Imorgon är det bokat bord för 8 pers på Rosegarden. Någon mer som ska hänga med ?? Säg till så jag kan boka mer platser då !!

Nu ä jag klar på muggen, natte dax !


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja GPS eller SARA!!!!! Jisses alltså!!!! Kateter går också att sätt i akuta lägen!! hahaha....

2008-11-22 @ 09:19:03
Postat av: Zandra

På tal om gamla klassiker. Minns du denna :)

vIOrE" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=5P0v__IOrE

2008-11-22 @ 15:59:18
Postat av: Helena

Men vi hade iallafall tur med vädret! Eller?? Hihi...

2008-11-22 @ 21:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0