Mönster elev

Det är min son det ;)

Han är mognare än barn i sin ålder, har större kunskap och suktar efter mer än en lärare kan önska sig.
Jag vet ju redan att han är grym, känns bara skönt att få det bekräftat av en lärare med ;)
Men ett problelm fanns..... han har jätte svårt för att hitta på.. Fantisera.
Jag vet ju att han lyckas ganska bra med sina fantasier sålänge det handlar om saker som skulle hänt honom på ett eller annat sätt. Men att hitta på en berättelse om något eget, det har han svårt för.
Jag tror att barnen idag är så matade med andras fantasier genom barnkanaler som finns, filmer och dataspel, så dom har inget kvar att fantisera om....
Jag vet att Flisan oxå har riktigt svårt för d där, att hitta på berättelser... Ja, samma gäller Cornelia när jag tänker efter.

Idag är jag ur balans... en såndär "tycker synd om mig själv dag". Eller bara nu på kvällen..... Önskar jag hade ork att åka till det förbannade solariet eller till gymet.
Ska jag packa badkläder och tvinga mig själv att ta en runda i solariet å sen ner å simma ??  Ja, jag packar det och så hoppas vi på att jag inte kommer på någon dum bortförklaring imorgon ;)

Lilla loppan är minsan oxå ur balans ikväll *haha* Bäst att slänga henne i duschen å in i säng innan hon bryter ihop helt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0