Idol på tv..

och jag vill ha MER än så i mitt liv en fredags kväll !!!
Så ringer jag upp min Magda... hon är ute med sin Matte å käkar, festar och har det super trevligt !!
När ska JAG få ha det så ??
Jag vill ha lite Mia liv nu... jag vill börja leva lite.... Inte bara sitta hemma och leva mamma liv.

Nästa gång jag skaffar barnvakt så ska jag gå ut med mina tjejkompisar och äta, dricka och sen vidare ut på krogen !!
Mogge tycker inte sådant är roligt, så han får ta en kväll med killarna vid någons xbox och ett flak öl !!
Vilka tjejer hänger med på en sådan kväll ?? NÄR hänger ni med på en sådan kväll ?? Snart... jag vill ha en sådan kväll SNART !!

Imorgon är det dax för Halloween fest. Ärligt talat så är jag inte alls sugen på det..... Men det brukar vända ;) Så min plan iför imorgon är att va läbbigast på stället (djävul), sjunga singstar högst (spräcker glas med min hemska sång röst) och ha en såndär grymt rolig fylla. Mogge vill att jag ska bli riktigt dragen, jag säger så roliga saker då, säger han ??
Själv får jag mest bara ångest dagen efter en sådan fylla. Minns inte alls det jag vräker ur mig som rolig, mer pinsamt.... Fattar inte att jag är så rapp i käften när jag har noll koll på något annat !?
Aja, en rolig fylla ska jag skaffa mig. Släppa loss och göra bort mig RIKTIGT. Eller ja.. göra bort mig är jag ganska bra på utan fylla med.
Men jag tänker ladda min kamera inför imorgon och ta miljoner foto.

Från och med idag har vi 6 barn permanent boende hos oss :) Hela familjen är komplett och det känns bra :)

Men åååhhh........jag vill göra något, bryta trisessen av att bara vara hemma, framför tvn jämt.......

Kommentarer
Postat av: Janni

Ja jag hänger lätt med på en tjejfest.... INGA problem=) Hoppas ni får det roligt ikväll....kram

2008-11-01 @ 09:22:18
URL: http://livethrnu.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Åh vad skönt att ni blivit en sexbarns familj... För det sjättebarnet iallafall.. Ha så kul ikväll...

2008-11-01 @ 18:34:33
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0