Jag behöver en grym fylla

Jag behöver gå ut..... Jag behöver supa loss på RIKTIGT. Jag behöver en sån grym fylla och bara få va JAG !! JAG som jag ÄR i en HEL kväll.

Fan å fan å fan att jag kladdade upp mina få slantar på annat än mig själv idag. Jag kunde köpt den där snygga klänningen (ja Sara, den svarta jag gnällde om, som du tog i guld först) som jag såg på CUBUS idag.

Vet ni..... jag kommer FAN ingenvart med mitt liv genom att vara osjälvisk. Ingen jävel tackar mig för att jag står undan.
I kväll, nu, inatt har jag bestämt mig....... Mia da bitch ska få göra entre.
Barnen ska sättas på pidistal, högst upp på toppen. Fan ta den som gör mina barn illa på ett eller annat sätt. Våga..... bara våga.

Nu ska fokus va på MIG.
Skiter i vad andra säger. Jag ska BANTA (hör ni det hemska ordet), jag ska träna som en jäkla idiot VARJE DAG eftersom JAG VILL DET. Jag ska prioitera det JAG tycker är viktigt, JÄMT.

Ska hem till Sabina imorgon, varesig hon vill eller inte. Kolla igenom hennes garderob och fynda fram lite snygga trasor. Dom ska JAG givetvis pryda på lördag.
Hoppas på en FET fest med ROLIGA människor !! JAG SKA ROCKA LOSS !!

MEN VA ??? LÖSER INTE EN FYLLA MINA AGRITIONER ?? SÄKERT ?? Å VA ?? ÄR JAG EN MAMMA SOM BORDE SITTA HEMMA VARJE LÖRDAG, LAGA FETA MIDDAGAR OCH GULLA I SOFFAN ?? MEN SHIT !? SANT ?? 

JAG VET VÄL FÖR FAN BÄST OM JAG BEHÖVER EN REJÄL FYLLA EN GÅNG OM ÅRET !! jAG VET VÄL FÖR FAN ATT MINA KUKIGA PROBLEM FINNS KVAR HUR FULL JAG ÄN TÄNKER BLI ! JAG VET VÄL ATT JAG BETER MIG SOM EN TONÅRING JUST NU........
MEN SE, DET SKITER JAG I !!! SÅ BA TYP, HÅLL KÄFTEN VA ??? EMO !!


FY FAN, JAG ÄR COOL OCH TUFF........... SOM EN HONUNGS PUFF.......

Vaför kan jag inte låta bli att dumma till mina inlägg för?? Homungs puff ??? Är det coolt  ?? Liten, sockersöt och naggande god......... Det är ju JAG !!!
Power Puff Pärlan - Mia dá bitch......  autch va coolt *host*

Har jag svamlat klart för idag ??? Antagligen inte.......
Har inte lyckats sova på 3 nätter än.... går runt som en zombie. Fick åka ifrån jobbet idag, allt bara yrade runt i min stackars överhettade hjärna.....


Kommentarer
Postat av: yiyah

Haha, du har ju skaffat dig en egen slogan ;)



Honungspuffar ÄR coola. Själv är jag mer en frostie.

2008-10-16 @ 08:08:20
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Mia

Lina: Hur går din slogan då ??

Bröst och bringa, som en frosties flinga ???

Hahahhaa

2008-10-16 @ 08:53:05
URL: http://focim.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Du är den coolaste honungspuffen jag vet !!!!!

Och JA !!!! Det är dax för MIA nu !!!

Det har varit på tiden länge....

The BITCH is finally back !!!!

2008-10-16 @ 09:03:27
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Sabina

Hahah vaddå spies girls nej nu e det power puff pinglorna haha... Klart du får kolla in min garderob vi drar ut allt på sängen som vi brukar så kanske jag med hittar nåt jag glömt hihi... Du förresten den där 3l vita vinet som e så gott står i mitt barskåp o samlar damm sååå den får du hjälpa mig tömma... Kram kram

2008-10-16 @ 13:24:33
Postat av: Jenny

hahaha! Rolig du är alltså =P

2008-10-16 @ 13:54:49
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0