Men så JISSES !!

I inlägget "tömma huvudet" eller vad jag döpte det till så skriver jag om att jag inte behöver någon förutom mina barn...... NU HAR JAG NOG SAGT ATT JAG INTE BEHÖVER DEN JAG ÄLSKAR ??

Nä, utan detta handlade inte om att jag på något sätt vill leva utan min Mogge. Jag vill dela resten av mitt liv med honom. Det inlägget handlade om något helt annat......

Så har jag rentvått mig från det med, eller ???

Ja, jag är bitter.......

Börjar fundera på att skaffa lösen.... Förstår bara inte varför folk ska in hit och läsa, välja ut bitar att analysera på sitt eget lilla vis.
Resten då ?? Det bortser man gärna från.... eller ???

Vilka underbart positiva dagar jag har bakom mig...... Vilken upp piggande blogg detta blivit.

Men om jag gör så, att en vecka i månaden så sitter jag och försvarar mig i min egen blogg så mår nog andra bättre, så kan jag förtsätta blogga på mitt klumpiga vis. På mitt ärliga sätt, mitt sätt........
Så är alla nöjda och glada.

AAHHHGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Kommentarer
Postat av: Räka

Det är sååå tydligt att vi bor i samma del av Sverige ;-)



Jag gillar din blogg!

2008-10-21 @ 17:09:52
Postat av: Lina

vet du, jag tror att vi är ett par, tre normala människor i sverige. Resten är fulla av skit.





Jag brukar också få försvara mig, folk misstolkar ALLT. Oläskunniga idioter är vad de är.

2008-10-21 @ 22:46:14
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0