Min grymma fylla

landande på 2, 5 glas vin och en cider.....
Inte så grym kanske, men jag hade riktigt kul !! Behövde det där.
Men utelivet är inget för mig.. Tur jag tar mig en sväng ut i nattlivet en eller två gånger om året, så jag påminns.

Nästa grej som händer är halloween fest hos Liz och Håkan kråkan. Ska bli så KUL !!
Köpte en skelett dräkt åt Mogge... typ sparkdräkt *s*
Han är så söööt i den ;)
Jag ska ha en djävuls klänning , tunn håsor med spindelnät på å diadem med horn osv. (nä, ingen porrig pinup klänning. Jag vill inte få folk att må dåligt)
Undra om det är utgång planerat på det ?? Hahaha..... Ja, folk lär ju få sig ett gott skratt iaf !!
Jag och Mogge kommer va snyggast där... ja, på delad plats med Liz å Håkan då *blink*. En kväll som jag VERKLIGEN längtar efter !!!

Å nu längtar jag bara efter att Mogge kan komma hem... Han har sin lediga vecka och fick rycka in 2 dagar......

Ska tvångs mysa med honom, för idag är han illsk på mig. Men det ska jag nog få bukt på.... Några pussar och lite mys. Sen är han i rätt form igen :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0