Ain't Nothing But a Pound Dog.........

Pitbull korsat med Pudel...... det är jag det !!! Ger mig ALDRIG, jag vinner fighten. Släpper inte taget förens jag fått det jag anser att jag behöver. Bjäbbar så in i h-vete när jag är förbannad. FÖRSÖK få stopp på mig !!! Å helt ärligt fattar jag inte själv hur jag hinner säga så många ord på så få sekunder. Å hur hinner jag tänka ut allt innan det bubblar ur käften på mig ????
Det bor en kvick jäkel till rappare i mig !!!

Synd att klockan är så mycket. Jag är på G idag/natt !! Hade fått till ett stört inlägg som hade toppat "idiot listan" !!!
Att jag började mogonen med att skita i höger reglen i en korsning, där rödljuset lagt av, å sen sitta å asflabba och räcka ut tungan åt killen som fick tvärnita för att inte köra mig i sidan. Det gav mig lixom grunden för en muppig dag....... Tror inte jag slutade asflabba för ens jag var framme på jobbet !!! Å killen, han satt kvar å fubbade mig, sålänge jag såg honom i backspeglen *hahha* JAG gjorde HANS dag !!!! HAHAHAHAHAHA.......... Jag ÄR bäst !!

Å sen avslutar jag med........ en bild säger mer än 1000 ord...


Kommentarer
Postat av: Lina

och jag är en korsning mellan bjäffsig tax och en rottwailer.



och så har jag samma förkärlek för gorillor ;)

2008-09-10 @ 01:08:18
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Pernill@

Hmmm jag är nog mer en bondkatt......

2008-09-10 @ 08:55:00
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Sabina

hahaha vad faan e då jag?!?!?!

2008-09-10 @ 13:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0