Blänker värre än lacken på en bil !!!

Vaxad, rakad, noppad, duschad, klippt, filad........

Vaxningen gick för vilt till i vanlig ordning.....


Det kommer se ut som om jag har en blåtira imorgon....... Aja, det måste dom ju klara sminka över ???

Jag har min kamera på laddning, ska foto alla episoder. Helst på morgonen, då vi kommer 5 tjejer OSMINKADE !!! Haha, vilken mardröm !!

Man skulleha 3 ombyten med sig..... jag har MINST (nu överdriver jag inte) 10 ombyten. Ska manikänga på jobbet imorgon, så får dom säga sitt om hur det ska bli.....

Natti natti, nu ska jag försöka skrapa ihop någon timmes sömn !

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅH =) Nyfiken jag blir! Visa massa bilder sen ;)

2008-09-24 @ 12:10:14
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0