ill trött

jag är sleden så d tjuter om det !!!

Har mängder att göra idag. Plocka fram kläder till barnen som ska fotas imorgon, packa städmaterial till Elsas lägenhet som ska påbörjas imorgon, bädda rent till mig och bästaste älsklingen, fixa klart Flisans rum. Cornelias är fixat, så snyggt !!! Ska minsan fota och visa ;) Svart, vitt och silver..... jag trode att det skulle bli stelt och kallt. Det blev sket snyggt !!


Foto imorgon ja. Kul ska det bli !!!! Har miljoner ideér om vilka kläder dom ska ha... men sen faller det alltid på att ala inte har den färgen osv..... Vill inte köpa nytt heller... Men Pernilla har säkert lite ideér hoppas jag *s*
Hon gör skit fina smycken oxå !!! 
Kolla mitt snygga halsbands hänge !!



Jag tänker beställa en fotlänk imorgon !!! Ett namn i var ring, alla barnen och mitt å Mogges. Sammanfogade i en länk i evighet :) 
(Jag tänker göra en special beställning eftersom hon inte har fotlänk som alternativ, men det dyker nog snart upp för alla ska ni se ;)
I alla fall så är det DENNA LÄNKEN du går in på för att kolla in och beställa dessa grymt snygga smycken !!!!

Nu kommer kvällens götta, pizza  !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0