IQ fiskmås...

Körde till öppna.... poppade musik på höga volymen. Körde ner från byhålan ut på motorvägen.....
Jag måste ha satt på blinkersen åt vänster, så som man ska göra, när jag skulle ut på rätt körbana. Så långt är jag fortfarande ok. Men efter ca 1 mil så ser jag en grön pil som blikar mot min bensin mätare......
Åh shit !! Tänker jag .... Herregud, vad är det för ett tecken ?? Vad är det nu den varnar för ? Har jag tankat fel bensin ?? ( mätaren hade 2 pluppar kvar så det kunde ju inte va för att det var lite bensin). När inget av det jag tänker känns logiskt så snurrar fantasin iväg till den oerhört lågiska nivån om att min bil har en grön pil, som blinka till vänster mot bensin mätaren ifall den ska explodera......
Jag skruvar ner musiken för att NU behövde jag verkligen konsentrera mig.... Stanna på en motorväg är ju inte så bra, så jag måste komma på vilket drag jag ska göra här näst....
Då hör jag ljudet... tickandet från min fucking blinkers..........
Jag är trög
IQ fiskmås..

Min son kom in med ett bekymmer precis.....

Ok, Oliver ger sin anledning till att byta tillbaka till Fjäkinge skola.......
- Asså, jag vill byta skola, men jag har ett problem. Asså, jag är .... asså det är så pinsamt, du kommer skratta.
- Nä, jag skrattar inte.
- Jag har, asså (han flinar å är generad hela tiden). Jo, asså det är endel som är kära i mig, men jag är inte kär i dom. Byter jag till Fjälkinge kommer jag ha problem med en tjej. Mmm... så är jag ihop med Alba i Färlöv ju. Men man gör ju inget med henne...... Å det finns ingen på Fjälkinge som är så snygga som Alba, men jag vill ju göra något med dom !!!
- Men VA ?? Göra vad ???
- Asså, leka med dom på rasterna å så. Å dom tjejerna som vill leka iblad leker ganska tråkiga lekar. Men asså, det är ju Alba jag vill leka med. Men jag har bara pratat med henne en gång för vi blir så pinsamma.
- Ja... men jag hänger inte med på vad problemet är... Vill du byta skola för att du är kär i någon tjej här ??
- Nä, asså.... jo, jag är kär i några men dom ä inte kär i mig. Men ingen är så snygg som Alba... å byter jag skola så gör hon slut igen.... å hon är jag ju mest kär i......

Gulliga unge...... kärleks trassel i unga år..... Om han bara viste vad han har att vänta ;)  

Sitter å snackar med en tjej som ska göra sina tuttar innan november...... Önskar att det var jag !!! Jag fyller inte ens ut en stackars B kupa längre...... Hör ni ?? Inte ens en B kupa..... *gråter*
Ska sluta shoppa och börja spara till tuttar......
Mickan har ju hört mina ångest fyllda vrål när jag ser mig i speglen.
- Wwwhhhaaaaaa MOGGE !!! RING TILL KLINIKEN I MALMÖ NUUUUUUU !!! Jag har INGA TUTTAR KVAR !!!!!
Mickan har nu försäkrat halva Fjälkinge och hela Färlöv om att mina tuttar finns kvar. Brukar även erbjuda folk att titta efter själva. Vissa jobbiga och pinsamma situationer har uppstått......

Nähä.... en snabbis ut i bloggträsket sen ska disken fixas å Mia duschas å bäddas ner i gosiga sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0