Linas olycka får mig att känna lycka !!

Jag vet att det låter hemskt. Men allt hemskt som du Lina går igenom nu, påminner mig om hur hemskt det var att va ifrån Mogge. Hur lyckligt lottad jag är som fick honom tillbaka (och min egen hjärna, för jag är inte felfri som jag trodde).
Hur hemsk den där paniken man har i sig är, hur man bara maler alla om, om inte och varför. Hur man vill tvinga den andra att inse fakta, att det inte finns några alternativ. Att det är honom jag är skapt för och han är skapt för mig. Hur man funderar och tänker och fantiserar ihop en himla massa ångest.
Vilket vakum, vilket ingemans land man befinner sig i !!!
Hur man sitter och tänker "idiot, var glad för det du har." När andra sitter å gnäller över små saker som deras "hemska" män/sambos gör. "Åh, han tog inte av tallriken från bordet. Jag orkar inte med detta, han driver mig till vansinne" Ja men för fan. Sitt där ensam sen då. Glo på platsen där den hemska tallriken stod och njut av att ingen lämnar sin tallrik kvar !!
Nä gott folk, uppskatta det ni har. Blir du lämnad så hade du betalt miljoner om du haft det, för att fanskapet skulle komma hem igen och lämna kvar sin disk på bordet, lägga sina smuttsiga strumpor på golvet och släppa sina vidriga fisar i tid och otid.
Ni som inte upplevt att bli lämnade, ni har ingen aning om vilka sjuka saker man saknar. Allt fint såklart. Men alla saker man gnällde sig blå om innan, dom är nästan mer saknade..... ironiskt nog.

Hur dum man är som går runt och pratar illa om den man älskar så fort man är ovänner. Det är ju DET som folk minns sen. Hur hemsk han var......
Ja, samlar man alla detaljer om någon, hemska i en hög och bra i en och sen presenterar dom var för sig så är det ju inte svårt att få vilken god människa som helst att framstå som ond och tvärt om !?
Inte fasen satt man och matade folk med hur bra han var, hur underbar han var och hur mycket han stod ut med !!!!

Som nu i helgen har jag varit en sån jävulsk pms häxa !! Shit, stackarn har fått veta att han lever. Jag har varit vidrig. Tacka gudarna för att han vet att om att detta är en skepnad som bara infaller 3-4 dagar per månad. Å har han otur så är det just över helgen då han råkar va hemma. Som denna helgen...... Stackare......

Aja, nu får jag väl säga att det inte är för att Lina är olycklig som jag är lycklig. Utan så hon lider nu, det var jag för ett år sedan. Jag sitter å gråter av en konstigt förvirrad kännsla i kroppen när jag läser hennes ångest fyllda inlägg om viljan att få tillbaka någon som andra tycker att man ska vara glad att man slipper.
Jag var där, jag sket i andra, jag kämpade, jag vann.
Det kommer du oxå göra Lina !!
Folk snackar skit av avundsjuka. Det var fanns dom som kämpade mot oss, med alla vidriga medel. Dom förlorade. Dom idioterna står där med lång näsa. Dom lyckades inte ;)
Ingen kommer lyckas hålla honom ifrån er (inte ens han själv *s*)

Idag ska Mogge tacka Lina extra mycket för att mitt i min "pmsbitchuppladdning" i morse, när jag iof hunnit med att skälla ut honom redan, gick in och läste hennes blogg. Insåg att jag är patetisk och själv upptagen som drar igång med stora utläggningar om små saker.
Å det värsta är.... bara för att få skälla lite så blev jag förbannad på att han tog 300 ur min väska, istället för att ta dom 500 i hans byrå...... Han ville lämna pengar kvar här så att vi skulle klara oss. Så snäll tanke, men tro fan att jag skulle gläffsa om det.........

Önskar någon kunde hitta ett vaccin mot pms ;)

Kommentarer
Postat av: yiyah

Usch, nu gråter ju jag. Tack för att du förstår, för att du finns, för att du är den du är!

2008-09-15 @ 13:01:39
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Min man visste inte vad pms var ???????

Han fattar fortfarande efter snart 9 år inte att det infaller varje månad !!!!!!!

Nu gnäller jag...

Men det har jag all rätt att göra :-D

2008-09-15 @ 18:43:41
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0