Men naä....

För att nå mitt mål på 62 kg till resan så har jag 3 kvar att kämpa med. 17 dagar kvar och komma ner 3 kg på det känns ganska avlägset..... å vad jag man då ???
Jo, man smäller i sig en påse godis !!!! JO, jag smällde innan dess i mig pizza......
BRA JOBBAT !!! Inte för att jag går upp av det, men någon vikt minskning lär det ju inte va tal om iaf *snyfft*
Nu SKA jag fasen kämpa som ett djur. Inget godis tills vi åker. Ingen kaka. Vara noga med att äta var fjärde timme och ut å gå minst 30 min om dagen.
Jag har klarat mina mål hela vägen. Nu kommer jag i strl 38, tror att jag slappat av på mina mål lite. För det var ju min tanke från början. Att komma i strl 38.
Men jag lär inte komma i mindre än 38 hur mycket jag än går ner. Mina höfter är inte direkt skapta för 36 *s*

Skärpning på mig !!!!!!

Mina små fick välja något att göra innan idag, som dom tyckte va mysigt. Dom valde fotbad med massage i. Varför valde ni just det frågade jag ??
- Jo, för mina fötter ville det, dom kommer bli jätte glada nu och KUL ska dom ha !!! sa Isacc
- Jaha, säger dom "jippie" när dom hoppar i då ?? sa jag
- Nja, först men sen skriker dom BOMBEN !!!

Jag garvade lite för mig själv och tog in fotbadet i storarummet. Placerade en barnstol framför tvn å fotbadet framför den.....
Behöver jag säga mer ??? Nä, precis.....
Bomben fälldes å mammlan fick släpa ut 2 jublande små ungar som fått för sig att havet på golvet var en pool å dom var bjudna på poolparty !!!

Tack Sara för receptet !!! Men nu ligger mina skinkor i frysen........ Men jag kommer använda mig av ditt förslag. lät gott !!!

En pinne på ballen mä kompanjon i mobben..... lös den om ni kan ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har du lagt dina skinkor i frysen ??

Hur fan gick det till ??????



2008-09-12 @ 12:14:21
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0