På "nogg"

hittade jag en kulig lista ;)

Jag har insett att min senaste kyss var.....evigheter sedan

Jag lyssnar på.... ett jäkla tragg om någon som vill ha öl *suck*

Jag pratar..... ofta och gärna !!

Jag tycker om.... hela mitt undebara liv

Mina bästa vänner.... När vet man när någon är det ??

Min första riktiga kyss.... haha, ja, hoppas han inte laden på minnet iaf !!

Jag avskyr när folk frågar.... om jag är barnens stora syster. Nä, det är INGEN komplimang.

Jag kommer aldrig...  bli en snorkig fi**a som sätter näsan i vädret och ser ner på andra

Sist jag grät var..... idag när jag tänkte på Molle som somnade in vid 14 tiden. 

När jag vaknar på morgonen.... så skriker min lur "1, 2, 3,4 , av med täcket,bort med kudden, stääääll dig upp !!"

Just nu tänker jag på.... att jag nog är fet dumpad av Lina *snyft*

Bebisar är....något jag ALDRIG mer vill få !!!!

Idag har jag... vunnit massa billigt på Tradera

I morgon ska jag.... göra massa mängder !!

Jag vill verkligen.... göra stora tuttar och mindre mage.....

Intressepil i ögat va ??

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh Molle ponken! Lille killen!

"Ska diska Molle".....oh.....nä!

Hade han blivit sjuk eller? Vet hur jobbigt det är....suck

2008-09-19 @ 22:24:23
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: yiyah

HAHAHA fetdumpad av mig? Aldrig!

2008-09-20 @ 09:09:19
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag snodde din lista;) :P

2008-09-20 @ 12:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0