Hhåååååll käften

jävla råtta !!!! Mickans favo sång just nu. Har försökt få henne att fatta att det heter lilla råtta. Men nä, hon skiter i mig (jag som är råttan kanske ??) och fortsätter yla sina fula ord *suck*

Är helt jätte slut ju........ Borde göra massor.
Göra vid skinkstekarna jag köpte. Dom går ut i datum idag men jag har noll fantasi omvad jag ska hitta på med dom. Någon som har något enkelt recept där den mest bara sköter sig själv ?? Undrar om man kan göra den i lergryta ?? Snälla någon hjääääääääälp !!!
Ska riva osten (kvibille cheddar) som oxå går ut idag. Fyndade det till halva priset ;) In i frysen bara, sen är det lungt.

Trött på "vita" lögner. Eller vita ??? Lögner, rakt av. Har misstänkt det innan, men idag fick jag det svart på vitt. Inget allvarligt, men jag drar ifrån lite hädanefter.
Jag har levt med lögner nära mig i många år, lögner om inget viktigt alls igentligen. Men jag har lärt mig att snappa upp signalerna, tabbarna i lögnerna. Det ska man veta när man drar en lögn för mig....
Förtroendet sjönk......

Nähä, in med tips på min stek snabbt nu då !!! Säg inte googla. Jag har googlat. Jäkla massa miljoner mojjs i å ingefära å skit.

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh skinkstek som är så gott! Bryn den bara runt om för lite fin färg på järnet, lägg den i en ugnsform, med mycket margarin, lökhalvor, kanske lite vitlökar och krydda den ovanpå. Sätt in den i ugnen på låg värme, 125-175 någonting och ös emellanåt! På med folie om den börjar bli för mörk och hård ovanpå. När den känns klar....ta ut den och vira in den i folie, med det gotta och värm upp den imorgon. Servera med kokta potatis, brun gräddsås, kokta harricotsvertes och vinbärsgelè! MUMS!

2008-09-10 @ 22:16:29
URL: http://sara75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0