Rätt ?? Fel ??

Kollar på 4an......
Ok, incest är FEL !! Men om det är vuxna människor, som väljer att leva så ändå.... skaffar barn...... Är det verkligen rätt att sätta honom i fängelse då ??
Min tanke är oxå... varför bara han ?? Hon då ??
Stackars unge...... eller ungar ska man kanske säga.

En av anledningarna till Tysklands stränga incestlag är att det ger upphov till missbildningar/genetiska sjukdommar.
Ok, men om man bär på gener som man vet är dåliga att föra vidare, eller genetiska uppstättningar båda två som i princip garanterar att du kommer få ett sjukt barn............... Ska mannen sättas i fängelse då oxå ????

Även om jag personligen tycker det är egoisiskt att skaffa barn när man vet att barnet med stor risk blir sjuk på något sätt, så kan jag INTE tycka att det är rätt att sätta någon i fängelse för det.........

Undra vad straffet för incest där barn är inblandade är ?? Dom jävla svinen får säkert sitta samma tid, som stackarn som skaffade barn med sin vuxna syster. Systern som själv valde att skaffa barn med honom !!!

Rätt eller fel ??

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Nää jag kan faktiskt hålla med dig..

Om man är vuxna båda två väljer man ju själv.

Men att skaffa barn är inte rätt...

Varför ska bara HAN i fängelse ???

Det fattar jag inte heller ???

Men men världen är skum...

2008-09-03 @ 08:16:19
URL: http://minimi05.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0