Massa som snurrar å snurrar......

Hmm..... vet inte vad jag känner om dagen....... Jobbig, bra, skön men ändå räckte tiden inte till......

Jag behöver fler timmar om dygnet !!! Vem lämnar jag mitt klagomål till ?? Fröken Ur ???

Pratade med min älskling precis...om vårt förflutna ihop. Om den hemska tiden vi levde i Färlöv. Han berättade hur han såg på sig själv då. Hur själv upptagen han var och hur han önskar att han aldrig hamnar i det psykiska tillstånd han var i då.
Jag sa åt honom att om han gör det, kommer ner i en sådan psykisk svacka, så får han aldrig någonsin vända sig mot mig som han gjorde. Gjorde mig till ett monster i sin fantasi och sig själv till ett offer....... I verkligheten var det nog mer tvärtom....... Då ska vi jobba oss igenom det ihop. Han får bryta ihop hos mig, gråta och få ut allt i min famn. Dumpa alla sina jobbiga tankar hos mig, så jag kan knyckla ihop dom och kasta dom alla världens väg !!! Inte låsa in massa lögner, svek och agg..... Ut med skiten bara så vi kan fortsätta vara lyckliga, lyckliga i all kaos........
Men så kom vi in på att lita på varandra...... Jag tänker inte spekulera i om jag litar eller inte på Mogge. Hade blivit en hel följetong av det. Ni som vet, ni vet. Ni andra..... det är inte lönt att försöka förstå... ni kommer aldrig reda ut den sörjan !!!
Iaf så sa han att han litar till mig till 100 %. Han skulle aldrig tro att jag skulle klara va otrogen mot honom.
MEN.... men, han var lite osäker på mina känslor ang honom ibland. Jag är likgilltig och avvisande......
Jaha.... varför är jag sådan då ??? :( 
Nu i några veckor så har han krävt min FULLA uppmärksamhet. Varit väldigt på och jag har inte mer än rest mig ur soffan förens han har ifrågasatt vart jag ska..... Å vart tar man vägen i en lägenhet ? Jo, röker på ballen, kissar på toan, dricker i köket osv osv..... Har gått mig liiite på nerverna ibland... Kanske är när mitt tålamod tryter som han känner sig osäker ???
Aja, sånt ä livet........

En vän till mig har det väldigt jobbigt just nu. Jag önskar jag viste vad jag skulle göra för att lätta saker å ting åt henne ?? Hon befinner sig i en av dom värsta mardrömmar en mamma kan tänka sig.
STÅ PÅ DIG GUMMAN !!!! DU ÄR STARK, DU ÄR DERAS ALLT, DU ÄR DEN SOM FÖRTJÄNAR MER ÄN SÅHÄR !!!!
Älskar dig och ställer upp som stöd, dag som natt. Bara ring !!! Jag kommer göra allt jag kan för dig...... Bara säg till !!

Jag har inte fått ur mig mer än en uns av dagen.. men jag får dra mer imorgon. Måste sova nu !!!

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Att lite på någon är så väldigt stort.

Man kan tro att personen inte skulle kunna göra en illa men att lite helhjärtat på någon är nog mycket svårt.

Helst om man har en del i bagaget som vi båda har.

Det är en ny Mogge som man ser nu..

En mycket starkare och snällare Mogge,

En som litear på sig själv och det är tufft att kunna göra det..

Sen uppmärksamheten... Det tror jag bottnar i dålig självkänsla.. Jag vet, jag är förföljd 24 timmar om dygnet.....

Allt fokus på honom tjohooo när f*n ska man hinna med sig själv ??????

Det får bli när man ligger ensam i sin grav...

Eller vi måste säkert ha en dubbelgrav :-D

Puss på dig...

2008-09-09 @ 11:26:52
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hehe.. det handlar bara om hus letande ;). Hoppas att det blir bättre för din vän snart =/. Skoj å se dej här om dagen förresten! Synd vi inte hann snacka lite mer, men de va lite upp å ner den förmiddaden för mej =P, Kramis på daj

2008-09-09 @ 23:16:10
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0