Vik hädan

här kommer dagens, veckans,om inte årets bekännelse !! Å snälla, asgarva inte nu....... Men jag måste erkänna denna pinsamma verklighet.
Jag har fått för mig att Kid Rock är lite småsexig !! Nu ljög jag...... jag tycker han är riktigt HOT !! Å gode gud, hjälp mig !!
Ja, jag har ju redan en sån pinsam bekännelse sedan innan... inte för att jag nämnt det här, men några har jag nog försiktigt försökt yppa det till........ E-type *gömmer ansiktet i händerna*
Åhh, men snälla någon, stoppa in en näve hjärnceller i huvudet på mig. Dom är ju inte någonstans snygga eller... eller något annat än .... sexiga *urk*  HUR KAN JAG TYCKA DET OM NÅGON JAG TYCKER ÄR FUL ??

Måste nog söka hjälp.......

Nu är det iaf dax för sängen. Tagit mig igenom halva "Emma, Mias dotter" nu. Den är mer ett sammandrag av alla dom 3 andra böckerna. Gömda, Asyl och Mias hemlighet.
Inte direkt berättande utan mer Emmas sätt att ser det hela. Alla situationer som framkom i dom föregående böckerna beskrivs, fast på Emmas sätta att se det.
Vet inte om jag är besviken på boken ?? Men jag tänker inte gnälla innan jag är klar med den.
Sen ska jag ge mig på "Mias systrar". Så har jag läst alla Maria Erikssons böcker. Nästa författare jag går mig in på är nog Karin Alvtegen. Eller om jag ska ta en av Liza Marklunds böcker ??
Aja, den som lever får se ;) Karin känns mer lockande.....

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: yiyah

Han ÄR sexig. Pinsamt nog. Kid Rock alltså, E-type är ju fan bara grotesk??

2008-09-23 @ 07:50:55
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Mias systrar var underbar !!!!!!!!

Jag lipade som en gris....

2008-09-23 @ 08:57:20
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0