Ååååhhhhh

va jag saknar min Mogge idag !!
Jag vill bara ha hem honom, pussa å krama honom i timmar !!!

Besöket på Isaccs skola, eller alla mina barns skola, Isaccs klass blir det ju ;) Det blev en påminnelse om varför jag kämpade som ett djur för att inte få Oliver dit igen, i det spåret menar jag.
Jag får jätte mega super ångest nu när jag har svart på vitt att min lilla Isacc kommer börja skolan... SKOLAN !!
Jag vill ha honom hemma om fredagar när jag är ledig. Jag vill va hemma å mysa med honom om någon av dom andra barnen är sjuka......... JAG VILL HA KVAR MIN LILLA LILLA ISACC *gråter*
Låter kanske löjligt, men jag avskyr att lämna mina barn till folk som jag inte direkt känner.
Jo, jag känner fröknarna. Å nej, jag gillar inte alla. Vissa är folk jag verkligen inte går ihop med. Å dom ska jag lämna min Isacc till.
JAG HATAR DETTA !!! Jag vill INTE !!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

Åhh vad jag förstår dig!! Vill inte heller lämna mina barn. Har redan ångest för att alice ska börja på dagis i höst. Visserligen högst 15 timmar, men f-n det är 15 för mycket! Att kämpa för bästa platsen åt sina barn är självklart för mig som förälder. Jag väljer lätt bort och har valt bort både dagis/skolor/klasser för att de eller de som jobbar där inte är bra nog åt mina ungar :) Löjligt, jodå det betraktas så av vissa, skönt att det är JAG som är mamma och faktiskt bestämmer :) Kraaaam

2009-04-16 @ 23:51:31
URL: http://fbkmandis.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hej.. Har utmanat dig på min blogg. Vet du gjort den men jag var ju tvungen att skriva någon :)

2009-04-20 @ 11:34:51
URL: http://elanlu.blogg.se/
Postat av: Theresa

ÅÅÅ fy jag vet precis hur du känner.

jag har redan ringt och bråkat med rektorn..

2009-04-20 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0