En vanlig kväll på facebook !!

Mikel Åfeldt schhh...

Jenny AhlJenny Ahl kl. 00:30 den 23 april Tyst??? Vem e det som skava tyst? Jag? hahaha!!!
 Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 00:32 den 23 april nope loveli...;)
Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 00:36 den 23 april Ja, JAG är tyst iaf !!
Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 00:37 den 23 april hahaha!! jag oxå..... fast med datan i knät.....
Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 00:40 den 23 april muppar e ni...;)
Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 00:41 den 23 april Vi? Du då? Den störste av oss alla..... *asg*
Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 00:43 den 23 april Ja, MINST sagt. Å vet du Jenny. Han sa SJÄLV att han inte pallade prata. Borde inte HAN va tyst då ???
För om du å jag är tysta får ju han med vara det... annars bler det orättvist !!
 Martin Hultman Martin Hultman kl. 00:44 den 23 april Schhh....nu får de va nog!!!
Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 00:45 den 23 april Haha, en till som är tyst !?
 Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 00:45 den 23 april Nu e här minsann en till som "hyschar"..... men..... Vem F-N e det som ska vara tyst???? den frågan e ju fortfarande inte besvarad....*s*
 Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 00:46 den 23 april tack Karate Kid...;)
 Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 00:47 den 23 april Ja, Micke. Vem ä det som ska va tyst ??
Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 00:47 den 23 april karate kid??? Lever han??? Undrar om han fortfarande e söt.... hihi...... E det då Mr Myagi som ska va tyst?? Men va han inte rätt tyst låten.... Hm.... Ett mysterium....
 Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 00:49 den 23 april Jag vill inte ens VETA vad ni döpt till "mr Myagi". Liten, grå, skrumpen å tystlåten..... *oh no*
 Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 00:50 den 23 april ...nån ja inte vet...:(... Och Ralph Macchio betyder Martin Hultman på Gamla Zeeland, de som va innan de Nya... Alias ::::: Karate Kid !!! Fattar ju alla !!! ??
 Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 00:51 den 23 april Jupp, klart . Det är inget svårt att räkna ut.
 Martin Hultman Martin Hultman kl. 00:54 den 23 april Precis d förstår ju alla precis som micke säger....nu väcktes jag igen... Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 00:57 den 23 april (Bra Martin att du är med oss i detta. Han har varit vrickad länge, men vi har hållt det hemligt för honom hela tiden. Fortsätt bara få honom tro att han är normal :)
 Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 00:59 den 23 april jag tänker ju alla fall vara ärlig å säga att jag fattar INGENTING nu!!! fast jag kan ju iaf skylla på hårfärgen.... Det kan ju iaf inte de två kusinerna...... hahahahaa!!!
jag undrar fortfarande vem som ska vara tyst....
Mia sa till mig att sluta prata innan.... för hon skulle sova.... Undrar om hon skriver i sömne nu..... eller jobbar hon stenhårt på uppdraget jag gav henne.... "med licens att blogga"
Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 00:59 den 23 april blir aldrig normal, kan ju inte vara nån annan än mig själv...
Vem fan e normal???? Vad e kontentan av de´??...;) Zzzz....
................That´s All Folk´s !!..................
Martin Hultman Martin Hultman kl. 01:00 den 23 april Har du fyllt på lim i refillen micke??ja ska ha rast nu o lollo palla inte göra de...
 Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:01 den 23 april Haha.... ja men än mer bevis på att du OCH jag är tysta !!!!
Denna kusinen har lagt den fjärde blonderingen i håret idag och ÄNDÅ är jag svarthårig !!
Det säger lite om hur smart jag är, jag kan inte ens BLEKA håret blont !!
Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 01:02 den 23 april Vi behöver sylt..... förråden tomma...... Lägg en pipe line te åhus.....
Martin Hultman Martin Hultman kl. 01:03 den 23 april zzzzz...zzz..zz
Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:03 den 23 april Bygg sen vidare ut till Fjälkinge
Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:04 den 23 april Vi har lyckats tragga dom te sömns Jenny !!!
Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 01:04 den 23 april Micke kan ju skylla på hålet i huvudet som My kommenterade så snällt innan Martin Hultman Martin Hultman kl. 01:04 den 23 april Jag skickar fidde-truck på direkten...;)
 Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 01:04 den 23 april Micke fixar,,, Kolla så inte Tres Puntos sitter där inne... Ringde Lena innan, skulle slå 44 ut o meddela V.L... Men de här med limmet så säger han bara... Jau göör entä dää !! ..;)
Va sa dom på labb förresten? Kunde vi börja på trean eller???
Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:06 den 23 april Fortsätt påstå att han är fullt normal och att ni förstår. Han är nära ett sammanbrott nu....
 Martin Hultman Martin Hultman kl. 01:07 den 23 april Va inne på labb nu precis o dom lacka ur fullständigt...anita glidtacklade helene så gunnar fick ta o hjälpa henne...men va fan vi kör igång trean...ja pallar inte vänta på svar...
 Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 01:07 den 23 april Ja har tättat hålet me kludd från nån lågstadieskola.. Matchar ju alla gråa hår ni töser kommer att ge mig !!!
Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 01:10 den 23 april du kommer slita av dig håret innan det blir grått....
 Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:11 den 23 april Vi överhettar facebook. Min sida "laggar"
 Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 01:13 den 23 april lollo pallar... 60 lådor sen får Fidde-truck ta den...
Mats behöver hjälp med att hjälpa Bengan som hjälper Tobbe för Ebbe hade inte tid o vänta på att Macke skulle hjälpa till, han hade visst fullt upp med o hjälpa Rolf med HjälpIs, de nya datasystemet som skulle hjälpa mange med tidrapportering..
 Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 01:13 den 23 april haha!!!! min dog precis i knät..... datan alltså.... *asg* den pallar inte trycket..... fortfarande datan jag pratar om.....
 Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 01:15 den 23 april denna datan pallar...Kalla på Fidde-truck...
 Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 01:17 den 23 april IKEA..... Pallen lollo....... vem sätter ni på att bygga pipe linen då? det börjar bli brådskande nu..... jag ska kanske ta praktik på önos å starta smuggling av sylt å diverse mellan tollarp å -Åhus..... sorry Mia.....
Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:17 den 23 april Haha... inte Mr Myagi ??
Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 01:19 den 23 april han har ännu inte anförtrott mig med det "namnet", men ni har ju bott ihop, så du kanske vet?
 Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:19 den 23 april Jaja... försök bygg en header i HTML med pallen lollo !! *fnys*
 Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 01:20 den 23 april ..blir helt schizo av er !! Även om ja e ensam mot 2 så mår vi jävligt bra under omständigheterna... Gå o lägg er för det ska vi göra !!!!
Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:20 den 23 april Nä, asså... det blev bara "russinet" hemma hos oss. Kom aldrig på något riktigt.....
Men vill ni får fixar jag omröstning på radions hemsida ???
 Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:21 den 23 april eller lamm
 Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:22 den 23 april valfritt !!!
Kan klämma in tacka oxå om det känns bättre ??
 Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 01:23 den 23 april tacka förde... mohahaha !! förde in en pinne i brasan...
Mikel Åfeldt Mikel Åfeldt kl. 01:23 den 23 april hej svejs o susse gott...♥
Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 01:25 den 23 april jag ger upp..... mia ..... du vann......
 Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:25 den 23 april Tacka FÅR det !! Hahahaha... usch, vi behöver sova nu !! Natti ;) Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:26 den 23 april Va d vann jag ???
 Jenny Ahl Jenny Ahl kl. 01:27 den 23 april anders Bagge..... sov gott
Mia Edvardsson  Mia Edvardsson kl. 01:28 den 23 april Hahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Natti !!!

Kommentarer
Postat av: annica

haaaahahaahhaaa, kul att det finns fler människor som e lite knasiga!

2009-04-23 @ 22:21:53
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0