Lite till

som jag gjort till Melody

En klänning med extremt misslyckad huva *s* Lite av mitt största problem det där. Huvor....
 


Så en sommar klänning


Den lilla modellen var inte alls pigg på att visa upp kläder *s* Men dessa bilderna duger utmärkt !!

Vi har sjukstuga här hemma igen som vanligt, deprimerade, men jag har iaf fått sy en stund idag :) Det gör en alltid glad !!!
Ett par pyamas byxor till Isacc efter önskemål. En ny klänning till Melody som inte blev så bra den heller, min maskin håller på att lägga av helt :(  Det får bli en såndär "ha hemma klänning" som Theresa inte gillar *hihi*

Nä, nu är det 45 min tills vi ska hälsa på i Isaccs blivade klass !!! Spännande :)
Måla på ett ansikte och lte najsa kläder, sen köööra.

(anledningen till att jag uppdaterar dåligt är att jag inte har en laddar sladd till min laptop. Att sitta ner vid en dator, så som jag får göra nu, hinner jag väldigt sällan med. Annard bloggar jag på toa, när jag lagar mat, viker kläder osv osv....)

Kommentarer
Postat av: Theresa

ÅÅÅ vad min lilla bebis e fin jag älskar denna klänningen!!!!!

Bamse kram!!!!!

2009-04-20 @ 12:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0