Så trött

jag är helt slut !!!!

Visar upp Mickans senaste tillökning i "hemma sytt garderoben" ;) Ungstackarn äger snart inget annat än hemma sytt !


I detta tyget har jag gjort ett par muddbyxor til Alwin med. Ett par andra i uggletyg, jag vet inte va dom heter men det ser ut som långkalsonger, tydligen poppis att ha på sina små nu ;) Å två par muddbyxor i randig velour, ett par till Alwin å ett par till Alfons, är under uppbyggnad *s* Bara mudden som ska på.
En kjol till Sofias granne Maja är oxå under uppbyggnad (ja, till hennes bebis)...

Imorgon är det kalas här hemma. Som vanligt så har jag inte påbörjat så mycket än *suck* Har donat lite i mitt syrum och fixat med byte av garderober. Energin lyser med sin frånvaro. Men dammsuga och torka alla golv ska göras ikväll, så är det bara !!
Imorgon ska det bakas tårta i form av en jätte dammsugare (kakan då) och en smörgåstårta lutar det åt ....
Ska ha frukostbesök imorgon med. Linda kommer över en sväng :)

Jag kommer stå med andan i halsen som vanligt !!!
Haha....
Thats me you know !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0