Oki... bilder ;)

Miss i nassen och vi befinner oss i Nabben :) ALLA bråkar om datorn, för ALLA måste skörda och så på Farme Ville. Jäkla skit att man delade med sig av det där..... Å Mogge då !? Han har lagt till MINA vänner, som han inte ens känner... allt för att få fler grannar på Farm Ville *haha*.

Känns det annorlunda att vara gift ???
Helt ärligt... JA !
Kanske bara är för "nu", men det känns mer på riktigt. De som står oss nära vet om att jag inte alls var sugen på detta från början. Jag ville ut och resa, lära känna varandra på ett annat plan... som två vuxna utan barn lixom. Hela vårt liv handlar ju om barn .....
Mogge ville att vi skulle gifta oss.
Det brukar bli som Mogge vill.... HELA bröllopet blev efter Mogges "så ska det vara" och "så ska det inte vara". Min vilja gick igenom på ETT ställe.... Balyis till kaffet !! Eller nästan... för Baylisen glömdes bort *haha* Kom fram till godiset istället ;)
Men DÄR fick jag igenom mitt.
Men jag vill inte ha något annorlunda. Allt var så himla bra :)
Jag är glad att vi gifte oss istället för att ut och resa :)
Allt känns bara så himla rätt !!!

Massor missades ställas fram på buffe bordet, skumpan som det fanns 2 lådor till utav hälldes aldrig upp. Personalen hade missat lådorna.... Skylltar till maten kom inte fram, vin och öl tog slut på borden.......
Men det var INTE tjejerna som jobbade som skapade det problemet. Det var den trevliga donnan som inte dök upp som sabbade det.
Tjejerna som skulle börja jobba 12 kom en timme sent efter att ha väntat och letat efter donnan som inte behagade komma.
Så en man kort och en timme för lite........ dom fixade det så himla bra :) Underbara dom som fick ta skiten för att en brud spelar diva. Tack söta ni :)

Åhh ja, anledningen till att hon inte dök upp: Hon hade inte fått en exakt tid när hon skulle stå på Preem Näsby. Nä, hon hade fått en tid då hon skulle börja jobba, 12.00. JAG hade fixat så hon kunde åka med tjejerna dit. Jag hade dock missat att RINGA HENNE för att informera om hur dax hon skulle stå på den exakta macken så hon kunde åka för att börja exakt 12.00.
Nä... då jag inte hade hört av mig med tiden hon skulle plockas upp där så antog hon att hennes tjänster inte behövdes (som hon skrev i sms till mig då jag förklarat vilket as hon är som sumpar en sådan dag för någon annan)
Att vi var MÅNGA som ringde och sökte henne när hon skulle hämtas med inte infann sig.. å påpassligt nog så svarade hon inte i telefon heller... Det har hon inte yppat ett ord om.

Med facit i hand, jag skulle lyssnat på mina vänner som skrek när jag nämnde namnet i listan på folk som skulle jobba i köket den kvällen.
Jag är FÖR godtrogen, jag litar FÖR mycket på folk.....

Skit i det nu då ;) Här är lite bilder som svärmor tog på bröllopet. Jag själv spyr av att se mig själv på bild. Dagen till ära så hade jag stress utslag i hela fejset och svärmors kamera tar mycket detaljerade bilder *haha*

Omöjligt att få en bra bild på ALLA 6 samtidigt ;)




Kramas med finaste mormor :)


Mogges bror Melker och Mogges syster Magda

Alex med den underbara tärnbuketten som min syster Anja gjort :)

Bex. Mogges kusin som sjöng i kyrkan. Inte ett öga va torrt !!

Mogges bror Micke med sonen Philip

Mogges mamma och hennes mans son Christian

Mogges mammas man, Roffe och en liten bit av Mogges bror Martin

 

Mer kommer på min släkt :) Det var Mogges mamma som tog dessa och helt naturligt så blir det ju hans släkt som fastnar då ;)
Ska försöka lägga in länkarna när Mogges bröder och kusin sjunger i kyrkan oxå.....


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka fina foto!!

Ni var underbart vackra Mia.

Sen de där utslagen syns inte.. Det är bara för att du själv vet att du hade dem ;-)



Önskar er all Lycka (igen)

2009-08-30 @ 11:14:55
URL: http://ackans.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åhhhh vad fint !!!!!

Och du ÄR vacker oavsett om det är din bröllopsdag eller annars!!!!

2009-08-30 @ 18:03:00
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: miian

oh va fint.

Så vackert allt var.

Barnens kläder+blommor var ju med sååå fina!

vilken stooor familj ni har från Mogges sida ;)

2009-08-30 @ 20:23:22
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: zara

GRATTIS!! Vilka fina bilder!! Ni är alla super vackra!!

2009-09-14 @ 22:52:14
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0