Full fart mot julafton !!

Å jag är helt slut....

Jag bara längtar till imorgon kväll, när barnen öppnar sina klappar .......

Det bästa med julen är att få se glädjen hos barnen !!

Hostar som en tok ännu. Undrar vad det är som sitter så envist kvar !?

Aja... vi var på stadens gator och torg idag. Galet mycket folk !! Men jag köpte de sista klapparna :) Nu är jag klar :)
Att gå med Jackie i stan betyder uppståndelse.... mycket jobbigt om man är en sådan som mig, som hatar att synas. Så vi delade oss till slut och jag fick ro i "julklappsletarsjälen" :)
Jag njööööt av att gå runt å shopa med mina 2 minsta knoddar. Dom var som 2 änglar !! UNDERBARA UNGAR !!

sova ?? Mmmm.... försöka..... :(

Skumt inlägg detta *haha*


Kommentarer
Postat av: Sara

Dina barn har väl alltid varit fantastiska när ni varit på stan darling?

Min mamma pratar jämt om det! Att när hon träffade er en gång i stan, gick alla tätt runt vagnen och höll i den! L



Ja, de har jämt varit duktiga på det! Min däremot....hm? Som skjuten ut en kanon!!! Hihihi!



Jag hoppas ni får den bästaste julen ever!!! För det är du verkligen värd, du underbara människa!!

Love you!!!!



2009-12-24 @ 04:53:05
Postat av: Catta

Hoppas hela stora familjen får en riktigt fin jul!

2009-12-24 @ 08:56:43
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0