Himma från Ullared :)

Hittade ganska mycket i julklappsväg !! Tror att jag behöver lägga något litet till Oliver och Isacc... men är inte helt säker. Jag får kolla igenom det hela sen :)
Fina saker..... kanske inte allt det där dyra som önskades men jag tror på nöjda barn ändå :) Mysan, Maysan och Minna är det färdig köpt till. Å Jackie har jag oxå fixat klart !

Vi stötte minsann på både Morgan från lagret och den där blonda killen (homo) som var och shopade med sin mamma i något avsnitt av Ullared. Inte lilla va ?? Hehe...

Mogge fick 6 par fillingar och jag 6 par trosor. Så fick jag ett par leggins och en top oxå... å några par håsor var ;)  Blev ett gäng sköljmedel, diskmedel, några shampo och balsam, fryspåsar bla bla bla. Sådantdärade lullull....  Alex fick ganska mycket kläder, för hon äter kläder känns det som. Resten av barnen fick något plagg var....

Helgen har varit full av mys och bak. Pepparkaks hus byggdes det... eller mmm..... ja... några av oss gjorde det, medans andra försökte elda upp sitt innan det ens kunde kallas hus :p

Detta gjorde pappa Mogge med Isacc och Mickan.... Mogge har gjort sig själv till vänster, med snopp och tillhörande kissepöl.... Jag står till höger. Vi håller Mickan och Isacc, det ser ni va ??? Isacc själv var riktigt knäckt över att pappa gjort honom med klänning, så nu har han satt dit sig själv med bralls istället ;)


Mitt hus... Jag glömde skära ut fönster och dörr.... Men det gick ju bra ändå ;)


Oliver bygger på sitt......

0773 Olivers smeknamn OLLE fast med siffror, baklänges.... Ja, å upp och ner.... Hahaha !! Jaja, detta är Olivers hus...


Flisan och Cornelias försök till hus ;) Det var så brännt och snett att det bara trillade ihop trotts mängde av smält socker !!

Fast dom va lika glada för det *S*


Söndagen gick åt till att möblera om..... shit pomfritt. Jobbigt, men det blev bra på riktigt !!! ALLA blev nöjda, även om Oliver gnällde lite när han kom hem från sin kompis. Han hade inte en aning om vad som hände under tiden som han var borta ;) Bäst så... han är så grinig när det handlar om förändringar. Fast nu somnar han som en stock om kvällarna, i sitt eget, nya rum :)

Mickan och Isacc är det värre med ikväll. Studdsar ut och in ur vårt sovrum som gummibollar !!
-Är det julafton snart ??
-Är det julafton imorgon ??
- Är det inte julafton imorgon ??
-Är det inte julafton snart ??
- Om vi är uppe... får vi våra paketer idag då ??
- Är det inte länge till jul ??
 
Hot om att lämna tillbaka alla julklappar biter inte..... undra varför ? *s*

Nu ska jag mysa med den finaste Mogge som finns och existerar ;)

Kvällkväll ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0