Lite ös i tänket !!

Idag känns det som om jag har lite "go" i kroppen !! Så det är lika bra att sätta fart när tankarna är positiva :D
Idag VILL jag hinna med:

* Städa TV-rum, damma och hela köret.
* Sy sklart 2 klänningar som ska iväg
* Slänga skor och rensa i hallen där nere. Bort med för små jackor och regnkläder !!
* Ytligt städa syrummet. Ska jag så in grundligt på det så krävs det en vecka, MINST !!

Jackie har åkt till Stockholm på obestämd tid. Handlar väl om en vecka kan jag tänka. Mycket projekt på gång :)

Nu börjar jag på första rycket här *swish*

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!!

Jag har fortfarande inte fått ditt nr =(

Skicka de sen om du kan...



/Therese

2009-12-04 @ 16:40:13
Postat av: Anonym

en hel vecka utan jackie, du måste vara överlycklig:)

2009-12-04 @ 23:10:37
Postat av: theresa

hm vin och ppiller satte fart :o)

love kram

2009-12-07 @ 00:35:42
URL: http://www.7barn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0