Sicken dag !!

*pust*
Förbannad Oliver blev less och drog från öppna förskolan 16.05 (jag tog för lång tid på mig att klä de små)................................................. Vi letade och letade..........................................hittade inte.
Fick åka hem och leta via telefon, skånetrafiken, farmor, Nhina, Inga på öppna ???...........................................hittade inte.
18.15 kommer frusen moloken Oliver in genom dörren........
Hade fått åka buss gratis hem eftersom han inte hade pengar.
Någon som tror att man var både rädd och förbannad !?

Förövrigt så är jag förkyld så in i den !! Låter värre än vanligt och mår ungefär som man gör om man låter så.... värre än vanligt alldså ;) Funderar på om man ska gör sig en kopp te kanske ??
 Eller om Oliver gjorde kaffe åt mig när jag bad om det möjligen ???
Får kolla..... Bjuder på en snutt av vår dag. Alex, stoneface ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0