Å så lite av några som jag inte visat..

Jag har ju gjort lite som jag redan har gett bort, å inte fotat....... Får be om lite bilder på tjejerna i sina kläder där nere i Åhus ??

Aja här kommer lite kjolar... än sålänge i rosa å grönt. Gult och rött står på tur.


Någon som minns den där gula klänningen som jag bad om hjälp med ?? Jag viste inte hur jag skulle fortsätta på den. Den har varit klar länge....



En klänning som ser himla skum ut när den inte sitter på.. men Maysan är läcker i den. Ska bara lägga upp den efter hennes längd...


Å så har vi kjolen som jag höll på att sy när Radio Kristianstad ringde upp mig å avslöjade att jag vunnit. Inte den bästa bilden kanske *s*


Å så en klänning, en av dom första saker jag sydde nu innan jul när jag började ta upp mitt sy intresse..

Å där ser man panelen med ju... svart å ful.
Imorgon får jag ta mig i kragen å ta ett foto på mitt "nya" kök :)

Natt i alla !!!


Kommentarer
Postat av: annica

guuu du e ju skiiiit duktig, jätte fina plagg.

keep on the good work girl

2009-02-24 @ 10:16:47
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så fint du har sytt! Gillade framförallt kjolarna i översta inlägget!!

2009-02-24 @ 21:57:37
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0