Goa sköna söndag !!

Somnade 21.00 i fredags, igår 22.00.... Jag är utvilad !!!!! En undebar känsla !!
Tänkte lägga mig i tid ikväll igen, det är tanken som räknas.... Jag måste verkligen börja tänka på mig själv och vad jag orkar med ! Denna sista veckan har jag varit på vippen att bryta ihop av orkeslöshet...

Idag har vi storstädat alla barnens rum, från golvlist till taklist. Rensat ett förråd, ordentligt. Kastat, packat om och stuvat in fint ;)

Efter en längre omröstning över msn med Jessica angående vilken mudd hon skulle använda till Novas tunika, så blev jag jätte sugen på att sy...
Slängde sista ungen i säng och började klippa. Men det är oftast bara klippa jag hinner innan jag får gå där ifrån och hjälpa/blåsa på/somna om/göra en macka bla bla till någon unge.
Så var klart fallet även ikväll. Men en klänning till Alex och en till Mickan klippte jag till iaf.
På ett ca så har jag nu 5 klänningar och 6 kjolar, 3 par brallor och lite "korgar" å just det, 3 grytlappar kvar att sy ihop. Dax att sätta sig vid maskinen kanske ??? 

Jag kommer nog fortsätta bröllops blogga i min egen blogg paralellt med bloggen på Radio Kristianstad. Ibland lägger jag in samma inlägg här som där, ibland så lägger jag bara in här.
Känner mig inte "hemma" där och känner mig inte bekväm med sättet att blogga.
Bloggar genom mail. Det går inte styra på det sättet jag gör här. Uppdateras inte heller mer än under web ansvarigs arbetstid.
Nä, jag vill vara i MIN blogg. Där uppdaterar vi förmodligen nästan varje dag ändå. Men det sköna är ju att Mogge hjälper till där :) 

Familjen Gustavsson och Tummen har varit här och förgyllt vår vardag idag. Jag hade mina snyggaste partykläder på mig och fest sminkningen... eller kanske leggins och ett sledet linne ??? Utan smink och söndergråten av att ha hackat lök.....

Sova... japp, sova.
Natti ;)

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wheeee...jag är mänsklig jag med :-D.

Känns ju bra det här.

Låter som att helgen varit bra, ja visst är det skönt att vakna utvilad :-D.

Händer ju inte varje morgon precis.

Kram kram

2009-02-16 @ 11:35:29
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: annica

va kul att sy, nu fick jag ju nästa inspirration.

kan du inte lägga ut bilder sen när du e klar. ha en bra dag gumman!

2009-02-16 @ 11:43:31
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Kikar in och säger hej!

Roligt att läsa om fler som har många barn även om vi ligger lite efter med bara 4.

Ha det gott, kram

2009-02-16 @ 14:39:33
URL: http://lindam.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha... Såg du resultatet på min sida?! Måste säga att jag blev supernöjd! Och jag har fått massor av kommentarer på den i dag när vi var i stan! En kvinna kom till och med fram och undrade om jag säljer!! =)



Tack för hjälpen i går... Och för ett trevligt samtal, det måste vi göra om snart igen! =)

2009-02-16 @ 18:17:16
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: annica

hahaha ja han får göra det, hmmm jobbit me skalle bank, men det kanske inte e så konstigt lilla gumman, så många bollar som du har i luften. hoppas du blit bättre. kram

2009-02-16 @ 18:22:38
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Kom in här av en slump, så jag placerar min fossingar här och trampar ner ett märke =D



//Mamma Milla

2009-02-17 @ 14:24:33
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0