Helt slut !!

Efter 3 timmars sömn inatt. Nä, jag gick inte å la mig innan 24.00
Å ja... ibland somnar man inte när man gått å lagt sig.....
Men 3.00 så slängde jag sista slängen på klockan.

Känndes inte så jobbigt med radion idag. Men jag fick lite "klagomål", från några vänner och släkt, på att jag pratade så ordentligt. Först tänkte jag att, det var kanske micken som råkade trilla ner i början av programet.
Men nu vet jag !!! Ni har rätt !! Jag la nog till med min "säljare röst". Eftersom halva dagarna sitter jag och pratar med kunder, eller är ute hos kunder och räknar, hälsar på, besiktar osv. så reagerar jag själv inte på att jag är "2 olika Mia" i rösten.
Inget jag själv tänkte på. Min "privata röst" kommer nog komma fram sen ;)

Nähä, nu förklarade Mogge varför. Det är tydligen hyperdyra mickar som "finar till" rösten lite....


Vi kom till radion vid 10.30. Drack kaffe och snackade med web killen... Hotellägarinnan kom, en underbar kvinna !!! Vi gick in i studion ihop.
Resten vet ni, ni som lyssnat ;)

Har haft två samtal på skolan idag av olika anledningar. 1,5 timme per gång.
Jag verkligen älskar denna skolan. Personalen är värda all beröm och allt gott som bara finns att ge !! Ja, dagis lika så.

Jenny och Micke med alla mina söta gullegull bruttor. Mysan å Maysan åkte hem i nya kjolar som vi snodde ihop lite snabbt. Nästa kjol ska bli till Minnsbebisen. Röd med vita kaniner ;)

Dagen i korta drag..

Nu, ska jag slänga iväg ett blogginlägg till Radio Kristianstad, sen väntar en skön säng på mig !!

Kommentarer
Postat av: Helena

Men jag missade sändningen!! Ska ni vara med mer? Och vilka dagar och tider? Jag vill ju mä höra!!! =)

2009-02-11 @ 08:17:16
Postat av: Räka

Jag snokade fram avsnitten och lyssnade på det i efterhand, hihi...

2009-02-11 @ 09:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0