Indianmöget ligger å lurpassar !!

Igen !!!!????
Är det verkligen dax för det ??? ÅÅååhhhhhhh SNÄLLA klimakteriet KOM TILL MIG !!! Jag har nästan befolkat jorden helt ensam, jag ska INTE ha fler barn. Jag vill inte ha dessa envisa indianer i tid och otid. JAg vill inte ha äckliga finnar i fejset och jag vill inte vara den satmara jag är när dom där förbannade indianerna ska till vattenhålet !!!!
AAAHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGG ! Vilket snyggt vattenhål sen..... öken ;)

Nähä, blev beordrad att lägga in lite "ur barnamun". Klart, det bubblar av knasigheter här. Synd bara att denna mammans hjärna är så utsleten så att det sällan sätter sig.
Men idag på EKO så frågade Alex och Mickan om vad vi ska göra imorgon med min faster Nilla.

Jag: - Jo, vi ska hjälpa henne till vetrinären med hennes katt.
Alex: - Vad ska dom göra med katten då ? 
Jag: - Kastreras.
Alex: - Vad betyder det ?
Jag: - Ja... man tar bort pungkulorna så han inte kan få barn.
Alex och Mickan: - Amen öööhh *fniss*
Sen gick vi vidare och shopade kuligheter (mat) på EKO:-
Vid kassan, i kön så vrålar Mickan till mig (hon kollade på tidningar en bit bort)
Mickan: -  MAMMA !!! NÄR SKA VI TA BORT KATTENS PUNGKULA , DEN SOM BARNEN SKA FÅ ???


Mmm.... många fick sig ett gott skratt där.


Å ja, nu kom jag på. Alex sa när vi kom in på EKO:

- Mia... alla kan bajsa. Pappa, han kan bajsa... han bajsar hela tiden !!!!

Högt och tydligt... smidiga barn......

Trötter å tänker sova nu ;)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja tack klimakteriet !!!!!!

Det är sååå orättvist att jag har indianer överhuvudtaget !!!

Jag kan ju ändå inte få barn !!!!!!

Hmmmmm det låter som nån disskussion som Milo skulle haft detta med bajs är han mycket brydd över...

Har alla det som han ?

Har alla ontbajs ????

Mycket bajs är det nu...

2009-02-20 @ 08:20:22
URL: http://minimi05.blogspot.com
Postat av: ElisabethC

Ha ha ha,den som barnen ska få... Va jag skarattade,hur kul som helst!!

2009-02-20 @ 08:55:14
URL: http://tildatexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0