Schled

Ååhh, jag är så orkeslös. Vilket tempo allt skruvades upp till.
Radion och mängder med kontakt runt om överallt för att hjälpa Alex få lite ro i sig själv.
Möten hit, möten dit, radion den dagen, den dagen, den tiden, nej nu är det den tiden... barnvakt ?? Ok, fixat. Något att ha på sig? Noppa ögonbusken, forma 2 snygga bryn istället, blogga, blogga, blogga, fixa med bröllop, blogga. Just det ! Den ungen ska på kalas den dagen, den ungen ska till den kompisen den dagen. Den har gympa då, den då, dom då och nähä, inställd och ska bada istället !! Var är badkläderna. Läxa, klockan, nä inte hon, han ska göra om klockan !! Biologi ?? Som JAG ska lära ut ?? Jaha... "Penis svällkroppar fylls med blod när..." Veckans ord !? Var är mailet från läraren med dom då ?? Raderat ??  Middag, köttgryta... samma som i skolan !? Åhh.. .........WWWWHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Men igår struntade vi i allt för en stund och begav oss till pulkabacken, eller pulka hålan i Öllsjö !!




Jag vet att jag har varit tråkig och inte bloggat ordentligt denna veckan, men jag är så slut...
Nästa vecka LOVAR jag att bättra mig  :)

Kommentarer
Postat av: annica

ojoj lilla gumman, tat lugnt och försök att andas emellanåt! kram

2009-02-13 @ 10:58:23
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, vilket sammanträffande -där var mina ungar också igår... Cirkus mellan 3 och 5. Jag var dock hemma och pluggade till dagens tenta så... Grannen offrade sig!

2009-02-13 @ 14:49:24
Postat av: B

Fin header!:)

2009-02-13 @ 16:28:30
URL: http://nameisbeckaa.blogg.se/
Postat av: ElisabethC

Grattis till radio och allt!! Jaså ni var i sannarna igår? Där bor vi,eller ja inte just där med i en av marklägenheterna brevid =)

2009-02-13 @ 17:05:21
URL: http://tildatexas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Pulka hålan ler

Japp du hade verkligen nerverna utanpå..

Inte riktigt dig själv....

2009-02-13 @ 18:34:11
URL: http://photosbyminimi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0