Sanningar på riktigt

Jag är utmanad av Annica !!

reglerna är enkla:
1.länka till den som utmanat dig
2. berätta 8 sanningar om dig själv
3.utmana 8 personer
4 skriv ett medelande till de åtta personerna så att de vet att de e utmanade

JAG
1. Jag får panik när någon rör i maten som JAG lagar
2. Jag viker om all tvätt ifall någon hjälper mig vika
3. Jag kan inte gångertabellen 
4. Min högsta önskan är att få åka ner till fattiga delar av afrika och hjälpa till.
5. Jag är så ärlig och öppen, så det ibland blir till en nackdel.
6. Jag är ett planerings freak !
7. Är livrädd för fjärillar !! Min största skräck !
8. Äter bara namnskyddade korvar.

Nu så utmanar jag:

Inte pernilla, för hon hade en egen på sin sida nu såg jag.
Men herreguuud va svårt att komma på 8 pers !!
Alla 8 som vågar ta en sådan här utmaning på sig !!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej, råkade slinka in här, god natt. Du är välkommen till min URL om du har tid.

Postat av: Lina

Namnskyddade korvar? Vad fasen är det ?

2009-02-12 @ 08:03:54
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Äh fan jag tar den iallafall jag har ju en hel massa underligheter om mig själv...

2009-02-12 @ 17:37:09
URL: http://photosbyminimi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0