Å va jag blir TRÖTT

Mogge har förstört min NYA laddadre till min dator och det är i DEN som dom andra bilderna finns.
Bloggen uppdateras inte vilket gör mig pisstrött på bloggesse !! När fasen ska dom få detta till att funka !?
Mitt vin är snart slut i glaset.........

Är jag gnällig ?? Nääää ?? *s*

Idag så ringde min pappa. Jag fick då snällt berätta att jag ocj Mogge gifter oss i augusti, för min syster ringde här om dagen och berättade att hon och hennes kille gifter sig den 19 (18 ?) Juli. Kan va bra att förbereda honom på det ett tag i förväg. Han är inte det största fan av bröllop och präster och sånt... Men han får gilla läget ;)
Kul, detta tycker jag. Nu kan jag och systeryster prata bröllop med varandra UTAN att trötta ut någon !! Ja, det handlar INTE om min syster Jennie utan Anja.
Jag har mååånga syskon !! 6 st för att vara exakt...

Nä, nu ska jag in å kolla på alla miljoner nya inlägg på bloggkoll !!

Ja å TACK söta alla ni för en hel drös komentarer idag :) *lycka*

Kommentarer
Postat av: Yolanda

Grattis mia! Hoppas att du få din bröllops dröm!! kram

2009-01-17 @ 15:31:02
Postat av: Mamma Melissa

Kan bara hålla med Blogg.se borde göra någonting åt allting...



Men du, grattis till bröllopet! Ja, herregud, tjata på med din ena syster eller alla syskonen! Bröllop är kul (men tro inte på alla listor med att-göra-grejer, det går att göra ett bröllop som blir otroligt vackert, tro mig;.)



Tack för din kommentar inne hos mig också!Vad glad jag blir att du vågar ta del av min blogg -och att du både kan se det som får en att gråta av sorg och det som får en att gråta av skratt. Tack!

2009-01-17 @ 17:55:19
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: jenny

nej men va kul mommer anja oxå in på bt då? undra om hon minns mig sen skolan???

kram!

2009-01-17 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0