Fortsättnig...


Farmor Gunnel och Roffe !!
Jätte mysigt var det hos dom igår. Intensivt, men så himla kul :)


Fick utbildning a la intensiv på hennes hyper moderna symaskin !!! Närmre 50 000 kostar den !
Åhh, va härftig den var ! En SÅDAN vill jag ha när jag fyller år ;)
Försökte ta en blid på en nalle som den broderade på några sekunder....

Lyckades inget vidare med att visa nallen... men ser ni skärmen ?? Touch screen  och en liten Laptop koplad till maskinen, så man kunde hämta men program osv från nätet...
Helt sjukt !!!!
Ja, jag är grymt avis på hennes tyglager.... MÄNGDER PÅ MASSOR AV HYLLOR !!

Men söta rara svärmor gav mig en påse med mudd tyg, mönster på barnläder, klädtyger, mönsterpapper och sådant klisterfliselin eller va det heter.
Gulliga söta :) Fick en massa gubbar/figurer av tyget "busungar".
Behöver jag säga att jag satt å log hela vägen hem sen ??

Sjukt nog så har jag inte sytt en milimeter idag. Jag som längtade så.
Det är ju sista dagen på lovet och jag vill få ordning på mitt sunkiga hem. 3 veckor av slappande har satt sina spår i mitt hem....
Nasty..... men men. Nu är ordningen återställd och mitt hem går att hitta i igen !!
Jag fick snällt gå och titta på alla tyger som jag fått. Inte ett stygn.... SÅ mycket var här att ordna och städa hemma. Ja, så möblerade jag om Oliver och Isaccs rum.




Vi fick ta en paus i städandet idag. Gick ner och åkte skrillor.....

Isacc råkade få 2 höger skridskor med sig *haha* Men det gick ändå !




Japp.....
Nu ä här rent nästan överallt och jag får sy i lugn och ro imorgon !!
Då jäklar !!
;)
Avslutar med 2 muppar.....

Kommentarer
Postat av: Miian

HAHAHAHAHAHAHA två höger skrillor!!!

Och han nöjde sig med det???

Hahahaha kvällens garv!

2009-01-08 @ 21:20:53
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Nicke

pfaff maskin... Det är rikt.

Har ny bloggsida nu, bara så du vet

2009-01-12 @ 10:51:09
URL: http://chif3n.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0