Gott Nytt och God fortsättning och allt d där :)

Firandet är över och vi är hemma på lugn mark igen *s*
Vi har haft en mycket trevlig kväll och ätit och druckit massor och super gott ! Tack så mycket för en trevlig kväll Sabina och Jonas !!

Tänker tillbaka på året..... ett UNDERBART år som kommer stå skrivet i mitt lyckliga register ;)
För ett år sedan exakt så var jag och Mogge i fjällen med alla barnen. Hade det mysigt och så himla kul !
När vi kom hem den 2:a Januari så ringde min nuvarande hyresvärd. Han ville verkligen att jag skulle kolla på denna lägenheten, han gav sig inte.

1 februari flyttade jag och barnen in. Mogge ville inte va utan oss, så vi blev en hel och fullständig familj igen :)

Jag blev delägare i firman

Sommaren kom....
Nabben :) Ingen sommar utan Nabben.  Älskar den stugan, byn, luften, sinnes friden, ALLT.
Benny och Jenny gifte sig :)

Augusti kom.. jag hade gått ner 16 kg....... så himla skönt, även om jag har låååångt kvar till mitt mål.
Jag och Mogge bestämde oss på allvar för att gifta oss. Bestämde ett datum och började boka å fixa å trixa :)

September kom och jag blev KÄR I TURKIET !!! Undebara vackra gudomliga Turkiet.... Längtar tillbaka dit varje dag !

Alla månader, alla veckor, alla dagar har varit LYCKA. Även dagar då jag surat och gnällt har jag varit lycklig.
Ett av dom bästa åren i mitt liv är slut....

2009 gifter jag mig med mannen som kom till denna jorden för att dela sitt liv med mig ;)
Den bästaste bästa av alla män som existerar...... den perfekta för MIG !!
Underbara snygga super goa Mogge :)
Min Mogge
Jag kommer 2009 bli fru Lorentzon !! Mia Lorentzon..... *hihi* Kan det klinga bättre ?? Nä.... Mia Lorentzon :)

Nyårslöften ??

Ja, mina är:
Gå ner 10 kg, minst. Helst 15 kg, men jag ska inte begära för mycket.
Ta bätte hand om mig själv.
Bli den bästa fru som finns åt Mogge ;)

Mogges:
Va snäll mot mig...... (ehh... ??)
Gå ner 30 kg


Kommer dom hållas ?? Tar vi en titt på till nästa nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0