Hämd !!!

Först så tänker jag ju hämnas på Pernilla... ni vet hon som gör snygga smycken. Hon kommer nu att visas på en rad foto och känsliga läsare bör klicka bort sidan nu *haha*

Detta är vid det dramatiska skede då Pernilla släpte en fis som satt i kläm !!

När hon lättat på trycket så skiner hon upp igen , som en sol !!


För att vara säker på att få ett foto på mig, så plockade Pernilla upp 2 kameror...


Nämen SE !! Hon KUNDE !!


Lycka !! Pernilla har tagit ett foto !! Då blir Pernilla JÄTTE GLAD och försöker impa på Flisan... som ler lite fint...


Det blev en tidig kväll för paret Naverknippf, Pernillas medicin hade blivit kvar hemma och såhär dax BEHÖVDES DEN !!

Haha, nädå....
Vi har haft en underbart sketa kul kväll med febriga barn, pizza, vin (ja jag ÄR dålig på att dricka) och inte minst Thomas sparbössa :) (vart är bilden Pernilla ??)
Ricecrisp tårtan som jag hade tänkt mig på mitt kalas, den festade vi på ikväll !!

Avslutar dock detta inlägg med:


:)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fyyyyyyy på dig...

Nu har min medicin börjat verka och jag minnsingenting av det du skriver..

Jag tror minsann du pratar om nån annan..

Jag har suttit hemma hela kvällen...

Postat av: lina

visst e hon vacker min älskade syster...hihi

2009-01-25 @ 09:33:19
URL: http://trissepisse.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Den kommer....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0