Hinner inte !!

Jag hinner inte blogga som förr... (låter som för 100 år sedan). Men jag är ju beroende av att sy ju... Jag får PANIK av tanken på att behöva åka hemifrån ! Vad ska jag slösa timmar någon annan stans än hemma för ?? Tänk om jag får en ideé och behöver klippa... För det gör jag. Jag har mycket som ligger färdig klippt. Jag vill INTE glömma bort något *s*. Bäst att klippa till det och sen sy när jag har ideé torka !!

Vad händer i mitt liv då ?? Ja... allt bra. Jag är sådär oföskämt kär och förbannat lycklig som folk irriterar sönder och samman sig på !
Jag har ett perfekt liv.. när ja inte har mens såklart. För då ska folk passa sig !! Jag kan bli förbannad för ALLT ! Mogge får sig en å annan uppläxning dom dagarna i månaden. Å jag vill lova att inte en gryta, skål eller skärbräda står på fel plats då när han har plockat in disken.
Nu hade jag "indianer i vattenhålet" för någon dag sedan bara (ok, i förgår). Då hittade jag en såndär man fryser in is i, i grytskåpet !! Hur fan kan man ta fel på en gryta och en ispluppetjofräs ?? Men jag la band på mig, höll flabben och hinkade en kanna kaffe vid min symaskin.....
Mogge tycker om att jag syr... undra varför !?
Men alla andra dagar, nästan, här helt perfekta *s*

Nu ska jag in till Mickafisen och börja på Mia- sanningen om gömda. Jag kan INTE slita mig från tyg och tråd. Men nu ska vi försöka vända tillbaka dygnet ( å inte sy till 4 på morgonen). Så ikväll hinner jag inte mer av mitt kreativa arbete. Det blir boken ;)

Natti natti !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0