IQ fiskmås ??

Körde och lämnade Alex och Flisan i skolan nu ... När jag körde hem så lyssnade jag givetvis på radio.
Nyheterna kl 8.00 informerade om att man börjat spåna på nytt i världens äldsta mord på Ötzi. Han hittades, väl bevarad i en glaziär och levde omkring år 3300 f.Kr.
Jag (som inte är helt frisk än) började fundera.. Ötzi.. Dj Ötzi, hette han inte så, den där snuskhummern som sjöng bla tini wini stringbikini (eller hur det stavas ;) ??
Nästa tanke var... Ötzi... shit, va MÅNGA år det namnet existerat då !!! Sitter och är impad av det faktum en stund tills jag ÄNTLIGEN inser hur trög jag är !!
Som om Ismannen Ötzi skulle legat där med en idbricka i handen som informerade om att han hette just så, Ötzi.

Klever Mia i ett bananskal !!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jo men så kan dt ju vara när hissen inte går ända upp....

2009-01-29 @ 08:29:36
URL: http://photosbyminimi.blogspot.com/
Postat av: Lina

Hahah och det skyller du på att du inte är riktigt frisk ännu??

2009-01-29 @ 09:01:24
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0