Ja..

jag har hittat min kall, min hobby, mitt liv :) Just nu iaf *s*
Jag syr så fort jag får en sekund över !!
Idag fyndade jag 25 meter typ på Jysk för 280 kr !!! Hade haf haft min kamera så hade jag fyllt kilometer med foto på alla kläder jag sytt på sista tiden.
Idag bidde det en kjol till Alex, en klänning till Mickan och så en prinsess klänning till Alex, men den blev inte klar idag. Prinsessan somnade ifrån sista kollen av längd på kjolen innan tröja och kjol blev ett.
Hon valde rött och svart på sin. Mickan valde rött och rosa.. hmm.... Flisan ville ha en hon med, så hon kunde leka på riktigt med sina små systrar. En svart.....
Jag ska till Jysk imorgon igen. 5 meter apsnyggt tyg för 50:- kan man inte motstå !
Tanken var att åka dit till 10.00, men med tanke på vad klocklan är nu så blir det nog mer framåt 15.30 tiden, när vi kökat frulle ;)

Lånade boken Mia- sanningen om gömda, idag av Pernilla.
Råkade glömma bort det... hur jag nu klarade det ?? Den ska uppta några timmar imorgon, mellan allt sy :)

Hur jag hinner sy så "mycket" ???
Det hinner jag inte !!
Jag skiter i att göra allt annat jag borde göra !!
Mogge ???
Han sitter alla vakna timmar framför tvn på en trästol, spelandes Guitar Hero.
Barnen ??
Hänger hon mig vid symaskinen och är jätte nöjda nu, när mamma inte flänger runt med tvätt, disk och dammsugare. Mamman hinner prata, diskutera och svara på livets stora frågor OCH dom får snygga paltor på samma gång !
Kan livet va bättre ??

Å sova ??
Nån timme då och då... lägger mig om en stund ;)

Natti

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad roligt att du komit i gång med sömnaden! Visst är det beroendeframkallande!

Måste kolla in Jysks utbud av tyger, har inte varit där på hur länge som helst!



Hur är boken? Jag har läst mycket om den men jag fortfarande inte säker på om jag vill... Man har ju på något vis skapat sig en bild om hur det var och även om det inte är sanningen så vet jag inte om jag vill förstöra den! Hur tänker du?! =)



Hoppas att du hittar kameran snart, vill verkligen se dina alster!

2009-01-03 @ 20:12:28
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0