Jorååå så att...

Anonym, som BRUKAR vara Janice, men jag vet ju inte till hundra att det är du Janice VARJE GÅNG komentarer kommer från anonym...
Men iaf, så frågade anonym mig om hur det var med mig....
Tack söta du :)
Bättre :) Men inte bra än. Hoppas på att vara feberfri imorgon :) Så mycket jag vill göra men inte orkar ! Sy framför allt.. men jag kan inte :( Det värker i ögonen av att sitta å anstränga dom så....

Tack alla andra oxå för alla söta komentarer !!

OM, och jag säjer OM, jag inte äe feberfri imorgon så tänkte jag be er, eller önska mig av er, att tipsa om bloggar att läsa !!
Jag har så otroligt tråkigt när jag gör inget alls.....

snälla.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEN, jag skriver mitt namn ju.



JANICE

2009-01-28 @ 08:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0