Lätt påverkad

Ja, inte av sprit då...
Men av andra gällande ALLT !!

Läste Teres blogg idag. Hon hade ätit sushi. Tro fasen att jag började dregla och låg å pep som ett barn efter sushi !!
Till slut stod jag inte ut med mitt begär längre och tog till den lata metoden i sökandet efter öppet tiderna på Ko-san, vår enda sushi ställe här i denna staden (tragiskt).
Hittade massa "ge ett omdömme" sidor.
Ajdå.... många dåliga omdömmen, vädigt få positiva !!
Tänkte " Nä, nä med där kan jag ju inte äta ifrån". Nähä ?? Å varför inte ?? Jag ÄLSKAR ju deras sushi ! Trög som en oslemad snigel, det är jag det !
Det konstiga är att jag är den som alltid gå MOT strömmen...
Har det med ålder att göra ??
Är det för att jag nu är väldigt gammal ??
Kan vara så.....

Sjukt, att sätta sig i en iskall bil 19.00 en lördag kväll för att åka 1 mil å klämma en 11 bitars sushi. Å värst av allt är nog att jag var så sugen att jag åt upp det i bilen, på parkeringen utan för Ko-san !!! Oliver åt 2 bitar, så 9 då ;)

Jag skulle lägga mig i tid idag, för jag måste städa imorgon....... Klockan är snart 2....... karaktär åter igen.
Min mamma skulle komma å städa med mig idag men min snorvalp till bror sumpade det för mig. Han fjäskade till sig middag av henne istället. Så nu kommer hon imorgon. Upp i ottan och baka tårta, städa och måla Flisans rum klart. Hoppas nu att folk kommer på eftermiddagen så hinner med allt..... *pik till folk*

Har sytt liiite ikväll. Påbörjat en klänning... Jag har mängder med påbörjade projekt nu !! Klipper och sen så har jag inte rätt tyger att sätta till eller inte den färgen på kantband som jag vill ha osv..... Framför allt så har jag så himla dåligt med sytråd !! Den tar ju slut i ett naffs. Ett plagg som kräver mycket sicksack så är en 200 cm rulle slut !!
På tisdag ska jag köpa upp ett stort lager sytråd. För är jag så fattig att jag inte har mage att lägga pengar på det (bara på sushi som hade gett mig 6 rullar sytråd)
Klänningen ajg började på ikväll blev inte klar pga ett utbrott, då jag sydde en del fel och behövde sprätta.... BAJS

Haha.. ja bajs. Mickans starkaste ord hon tar till när hon vill ha tyngd bakom det hon menar är just det, bajs. Hon kollar filmer på youtube, prinsess filmer, som hon kallar det. Idag så kom hon springades och skrek:

- KOM MAMMA, DU MÅSTE LYSSNA DET ÄR DEN BAJS VACKER SÅNG PÅ DATORN !!

Två ord som INTE passa ihop !!

Nej, nu måste jag lägga mig. Jag vet hur stressad jag kommer va imorgon och hur jag kommer hata mig själv för att jag inte städade allt idag så jag hann baka tårta i lugn och ro. Kommer dock sluta i att skiter i å städa, tårtan kommer vara halvfärdig när folk börjar trilla in och Mogge har fått så många utskällning av mig att det räcker för ett år *haha*

Natti alla !!

Kommentarer
Postat av: Sabina

GRATTIS!!!!! Hoppas din dag blir bra, Kramar

2009-01-18 @ 07:47:44
Postat av: Jessica

Grattis på födelsedagen! Happy Birthday! Feliz cumpelanos! Så, nu har jag sagt grattis på alla språk jag behärskar! Hoppas att du får en toppendag!

2009-01-18 @ 11:25:00
URL: http://www.lillanovak.blogspot.com
Postat av: Miian

grattis på din födelsedaaaag!

Kramis

2009-01-18 @ 15:37:39
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Japp snderstressad var du..

Men likaväl blev du gammal..

Puss och Kram..

Ps tårtan var jättegod....

2009-01-18 @ 18:15:33
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0