Lite nya grejs


Mysdress till Cornelia och Flisan. Dom delar ju på alla kläder...

Att mudden skulle visas var en MYCKET viktig sak !! (Ja, Flisan ställde upp henne såhär)


Ja, mina "får mamma ta ett kort och lägga på datorn" tar verkligen kol på denna ungen *haha*
En klänning som Mickan delar med Flisan och Cornela. (Mina stora tjejer är hyper smala)


Ser ni, mina söner har inga kläder. Jag syr ju bara till tjejerna !! Får skärpa mig !!
Undrar ni nu hur det kommer sig att 3 barn kan bli såhär muppiga, så vill jag bara hänvisa till den faktor att dom har samma pappa alla 3 !!


Flisan en såndär som Mickan hade på sig innan och kollar ni bakom, på stolen där. Ja, så ser ni att Mickan inte fick ha klänningen ifed länge *s*
Ska försöka övertala tjejerna om axelband, men det är INTE poppis......

Jag har sytt lite till idag, men inte lyckats muta lillan till foto ;)  Får bli imorgon.....
Några undrade hur jag hinner...... Nu kom jag på att det undra jag med !?
Kom hem från ridningen vid 13, började baka tårta (som tar 2 timmar att göra), bädda rent och röja lite här..... sydde mellan varven. Mogge har varit på möte hela dagen, så jag har varit själv i vanlig ordning.
Pernilla och Thomas kom 16 och åkte 21......
Sen har jag sytt....


Kommentarer
Postat av: Anonym

F.. vad snygg Flisan är i den supersnygga klänningen! WOW!!!! Jätte snygg är den! Bra jobbat bruden!



Kram

2009-01-25 @ 13:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0