Nä, nu jäklar

ska jag, SKA jag ta tag i min pissetråkiga vikt !!
Ja, ajg gör det redan på så vis att jag håller mig ifrån onyttigt i veckorna, lite små gott på helgerna. Men jag behöver tydligen göra mer än så !?
HUR ska jag få till en timmes motions runda ?? Sätta hjul på Mickan å Isacc och dra dom efter mig ??
Finns så MÅNGA bra ideér, men bra lösningar för att kunna genomföra dom i praktiken har ingen :(  När man har 6 barn och en gubbe som ligger ute i veckorna, då ska man nog vara lite småfet !?
Tror minsann att jag är inne på något där ;)

Idag fick jag börja senare. Jag var så trött, efter 3 nätter med knappt någon sömn, så jag skakade i hela kroppen. När barnen kommit iväg så la jag mig och sov, till 10.15 !! Hade jag fått så hade jag inte gått upp då heller. Men arbetar man så gör man... Bara att knata iväg och sätta igång.
När jag väl hade börjat jobba så var det svårt att sluta. Jobbade över och slutade 16.00 istället. Bra ändå, för det blir inte så mycket att jobba in imorgon av min sovmorgon idag.

Denna månaden är vi snorfattiga !! 500 kvar till på tisdag !! 500 fjuttiga kronor.....
Tur vi har guitar hero gitarren som blev dubbelköp att lämna tillbaka. 500 kr där.....
Å på tal om pengar..... fick dagis räkningen... 2500 :- Fy, fasen !! Å mina barn är INTE mycket på dagis. Lagom kul...

Naä...  nu sätter Mogge igång de där Guitar Herot igen !! Snälla någon kom hit och ta det !! TORTYR !!

Nu surfar jag vidare ut på bröllopskuligheter !!

Kommentarer
Postat av: annaoco

Du får skaffa en balansbräda till ert Wii så kan du träna hemma när kidsen lagt sig.

2009-01-15 @ 07:45:16
URL: http://annaoco.blogg.se/
Postat av: Lina

Du, jag betalar 1260 för Williams 15 timmar i veckan som han inte ens går på. DET är sura pengar. Förbannade maxtaxa och förbannade pisskommun som inte ger mig gratis timmar pga att jag valde dagmamma.

2009-01-15 @ 14:26:50
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0