Nu har jag fyllt år klart !

Sista gästerna har gått och tårtan blev uppäten... å nej, Pernilla, den var inte god.
Det blev som jag trodde, ingen rice crisp tårta utan nödlösningen blev gräddtårta. Torr som tusan eftersom den börjades äta innan sista strösslet landade på grädden. En tårta ska ju stå och dra för att bli god.
Men det får kvitta. Jag käkade mindre än vad jag hade gjort om det hade varit en god *s* Man ska se saker från den ljusa sidan !!

Milo var sugen på tårta iaf.... å så ville han ha soppa efter.... Söta unge !! Å så kommer han INTE glömma att det är MIG han ska gifta sig med. Det lovade han mig :)
Alexandra undrade vad det blev för efterrätt till tårtan.....

Tack alla söta ni för era Grattis komentarer !!!

Nu ska jag snurra runt lite på de världs vida nätet...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ett stort GRATTIS på din födelsedag och till det kommande bröllopet. Många kramar

2009-01-18 @ 22:19:19
URL: http://naimasdesign.blogspot.com
Postat av: Jenny

Grattis!!!! Lite sent =( men jag har inte haft tillgång till dator i helgen så därför. Å inge har ju berättat för mej att du fyller år =/!

Kramis

2009-01-19 @ 11:51:50
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0