Nya duktiga (lata) mamman

Mmm...
Anna, hon är en såndärade mamma som låter sina barn hjälpa till i köket.
Jag, jag är en såndärade mamma som får PANIK om barn, eller folk över huvudtaget, så mycket som petar på maten jag lagar !!!
Efter att ha läst Annas blogg, där hon berättar att hennes 3 barn får bestämma och hjälpa till att laga mat en dag i veckan, så bestämde jag mig för att försöka mig på d där.
Menar, jag behöver ju bara komma på en fjuttig liten maträtt i veckan då !! *jippie*

Filsan fick inte välja mat idag, men hon fick äran att laga den. Å jag höll mig ifrån köket, eftersom jag bryter ihop helt när folk gör på sitt eget sätt när dom lagar mat.
Mmm.....
Raggmungar....
Eller var det Degklumpar ??
Ja... asså...

Ja, inte var det raggmunkar iaf *s*
Men hon var duktig !! Hemma får honom bara baka, inte laga mat. Ja, baka när jag inte är hemma vill säga. Så tro fasen att det var svårt för henne.
Mammas duktiga tjej.... Dax att låta min snart 12 åriga dotter vistas i köket när jag lagar mat ??

Jag stekte upp dom igen, i småbitar. Så det slank ner ändå :)

Kommentarer
Postat av: annaoco

Bra jobbat, både du och Flisan :)

2009-01-16 @ 13:31:54
URL: http://annaoco.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi

Så fina de var!!!

Ja, han vilar lite middag ännu, cirka 45 minuter - en timme. Oftast behöver han vilan annars somnar han en stund vid 17 och det är katastrof!! Men igår och ikväll har det gått kanon så jag hoppas det vänder igen!!

2009-01-16 @ 21:16:04
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0