Skapande paus

eller jag får nog ge mig för inatt.

Jag ska lägga natte kissen och borsta tanden. Sängen kommer va super skön, det är jag säker på !
Jag har bara sån lust att sy heeeela tiden !!
Idag så har jag sytt klart Alex kjol, gjort en klänning till Mickan av Uggletyget (svindyra 99:- metern) och en kjol av uggletyget och lila swetshirt tyg (va det nu heter).
Så fina så.... men jag måste be om lite hjälp. Klänningen ser ut som ett nattlinne. Jag måste piffa till den.... Köper muddtyg imorgon. Svart.. Tror det blir bra.
Långa muddärmar och mudd i halsen. Kanta med muddväv nere oxå kasnke ??
Åhhh... om jag bara hade hittat min kamera..........

Natti gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har fler bra recept och tips på länkar till superbra bloggar om du vill ha. Maila mig!

2009-01-02 @ 09:48:53
URL: http://mittliviordochbild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0