Vilken dag det blev !!!

Knatade upp i ottan...  kl 9.
Kom iväg vid 10 tiden...

Knoddi var pigg som en lärka !!


Mickan och Flisan var mindra pigga....


Frukost i bilen såklart !!!! Ost macka eller skink macka. S¨"barasmör med ingetmer" macka till Mickan. Å så fick vi förklaringen på varför Mickan ska ha ny macka innan den andra är slute jämt.
- Men åhh, jag gillar inte benet på mackan !!! förklarade hon. Som om vi var dumma i huvudet och inte fattade att man inte äter benet på mackan. Det gör ju lixom INGEN !!!
Att det är skalken hon menade förstår nog alla... med detta är runda mackor. Ingen skalk....
Märkligt barn !


Flisan älskar att fota sin mamma, å mamman hatar va med på foto...Helst då jag la mig igår med vått hår och sen missade borsta det på morgonen i alla kaos innan vi kom iväg !
Men men, gummibandet uppfanns inte för intet ;)

Rosenlundsbadet ja...........
Jag glömde kameran *haha* Den väntade i blien så snällt !
När vi badat klart så körde vi till IKEA och käkade middag. Köttbullar i stora lass !!!
Mätta och glada så körde vi vidare och hem till Mogges mamma. 

fortsättning följer...... 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hi Hi tar du gummibandet och snörper ihop hel hansiketet i nacken då ???

Det är så jag brukar göra ler

2009-01-07 @ 07:58:55
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0